74

168 4 0
                                    

,, Kam jdeš?" Zeptal se Rafe z gauče.,, Na oběd." Odpověděla jsem jen a vyběhla z baráku, kde už na mě čekal Jay na motorce.,, Můžeme?" Jen jsem si nasadila helmu a objala ho zezadu kolem pasu.

Uběhla nějaká ta doba a s Jayem jsem se zase trochu sblížili, jen Rafe o tom neví, zbláznil by se.

,, Jestli se zabiju, zabiju tě." Upozornila jsem ho.,, Neboj, řiď se mýma instrukcema a všechno bude v pohodě.,, Tohle je spojka, tohle plyn. Pomalu pouštěj spojku a přidávej na plynu." Pomalu jsem se rozjela.

,, Já jedu!" Vykřikla jsem nadšeně. Zastavila jsem a nadšeně se rozběhla za Jayem.,, Zvládla jsi to." Nadšeně jsem ho objala.,, Děkuju." Zašeptala jsem a podívala se mu do očí.

Ruku přiložil na mou tvář a pomalu se začal přibližovat.,, Promiň, ale to nemůžu." Trochu jsem se odtáhla.,, Jo, jasně, chápu, moc brzo, promiň." Pousmála jsem se a najednou se ve mě taky probudila chuť ho políbit. Mě samotnou mě to zmátlo.,, Co?" Zeptal se nechápavě. Stoupla jsem si na špičky, ať jsem alespoň trochu v jeho úrovni.,, Někdy se chováš jako neuvěřitelný pako." Políbila jsem ho.

,, Asi se začnu chovat jako pako častěji." Zamumlal, když jsme se odtáhli.

>>>

,, O tomhle se nikdo nesmí dozvědět." Přikrývala jsem se dekou, kterou s sebou přivezl.,, Ale někdy si to budeme muset zopakovat." Usmál se a začal se oblíkat.,, Jestli se to dozví Rafe, zabije nás." Povzdychla jsem si a taky se oblékla.

Cesta zpátky proběhla v tichosti. Jay řídil a já zaujatě pozorovala krajinu.

,, Nechceš si jít zaplavat?" Zašeptala jsem mu do ucha.,, S radostí." Usmál se a zahnul k nedalekému jezeru.

>>>

Obmotala jsem nohy kolem jeho pasu a políbila ho. Má nahá hruď se třela o tu jeho a já pod sebou začala opět cítit něco tvrdého. Nad tím jsem se zasmála.,, Nemůžu za to. Seš hold až moc hezká.",, No tak určitě." Protočila jsem očima.,, To ti jako důvod nestačí?" Poukázal na svou erekci. Záporně jsem zakroutila hlavou.

Vyzdvihl mě na skokánek, vedle našeho oblečení.,, Co zase chystáš?" Sklonil se ke mně a políbil mě.

>>>

,, Moc jsem si to užila." Vrátila jsem mu helmu.,, Někdy si to musíme zopakovat." Rozkošně se usmál a počkal až vejdu do dveří, aby mohl odjet.

,, Neříkala jsi náhodou že jdeš na oběd? Já jen že už se stmívá." Netrpělivě čekal u dveří.,, Oběd se trochu protáhl." Pokrčila jsem rameny a odešla do sprchy.

,, Doufám, že si s ním nic nezačínáš." Vešel do koupelny jakoby nic.,, Nežárli.",, Nežárlím, jen vím jak moc ti tenkrát ublížil.",, Přestaň prosím." Zarazila jsem ho a zabalila se do ručníku.,, Bojíš se si přiznat pravdu. Ten člověk si nezaslouží druhou šanci. Nezaslouží si žádnou. Maybank je zloděj, lhář, podvodník a čím dál tím víc v něm vidím jeho otce.",, Rafe já tě varuju. Jednou už tahle situace nastala a ublížilo to nám všem.",, Promiň, jen z něj nemám dobrý pocit. To je vše.",, A já tvůj názor respektuju, to ale znamená že musíš i ty ten můj."

a dream but also a nightmare, all in oneKde žijí příběhy. Začni objevovat