63

189 11 0
                                    

,, Marťane, podáš mi prosím ručník." Zavolal na mě z koupelny v mém pokoji.,, Jasně." Odpověděla jsem jen, popadla ručník a vešla do zamlžené koupelny.

Strčila jsem ruku s ručníkem za závěs a čekala až si ho vezme.,, Ráda bych ti řekla, že tady můžeš zůstat, problém je, že nevím jak dlouho bude Rafe pryč." Promluvila jsem najednou a Jay vyšel ze sprchy.,, A navíc musím ráno do práce." Dodala jsem zaraženě a naprázdno polkla. Nad mou reakci se usmál.,, Ty teď pracuješ v tom obchodě že? Viděl jsem tě přes výlohu když jsme čekali až Pope nakoupí." Odešla jsem do svého pokoje s čekala až se JJ oblékne.,, Jo." Odpověděla jsem jednoslovně a na telefonu mi pípla další zpráva od Rafea.

R: změna plánu, nakonec se to prodlouží, neudělej žádný blbosti, a kdybys něco potřebovala napiš

Me: jasně, spolehni se, hlavně se v pořádku vrať 😘

Na to už mi odpověď nepřišla, jen zprávu olajkoval.,, Co se do toho mobilu tak usmíváš?" Přišel, už oblečený, JJ.,, Co se zajímáš?" Mobil jsem odložila.,, Na otázku se neodpovídá otázkou sama jsi to říkala, vzpomínáš?" Sedl si vedle mě.,, Jak bych mohla zapomenout. Každopádně, Rafe napsal že se zdrží, což znamená, že pokud tu chceš přespat, asi můžeš.",, Nebo bys ty mohla odejít k nám." Podíval se na mě.,, No, nevím, předpokládám, že tam bude John." Taky jsem se na něj otočila.,, Sama moc dobře víš, že se tomu stejně nevyhneš." Natáhl se s přiložil mi ruku na tvář.

,, Asi máš pravdu." Zašeptala jsem a cítila žár ve tvářích.,, Mám pravdu." Přiblížil se s jemně mě políbil.

,, Teď už se z toho asi nevyvliknu, že?" Podívala jsem se na JJe se strachem. Celou cestu jsem si od něj držela jistý odstup, což on, díky bohu, respektoval.,, Pojď, stejně nám zbývá jen pár kroků. A vypadá to že ostatní sedí u ohně, pravděpodobně nás uvidí když se otočíme.",, Ale třeba ne." Zkusila jsem a otočila jsem se.,, Nikam." Otočil mě s přiložil svou dlaň na má záda, abych mu už neutekla.

Jen co jsme pár kroků popošli, všiml si nás John, který se hned usmál.,, Nejsem si úplně jistá jestli chci." Podívala jsem se ještě na JJe.,, Už se tomu nevyhneš. A jestli uteces, nezapomeň, vím kde přebýváš." Poslední větu mi zašeptal do ucha a s úsměvem objal Johna, který k nám přišel.

,, Ahoj." Zašeptala jsem, když se kluci odtáhli a uhla, jakmile mě chtěl John B obejmout.,, Jo jasně, promiň. Ahoj." Couvl a usmál se na mě.

,, Co vás sem přivádí? Teda, ty seš tady pořád JJi, ale ty mě dost překvapuješ Tess." Zeptala se Cleo. Jen jsem pokrčila rameny a dál očima zkoumala oheň před námi. Ano jsem na ně pořád naštvaná, a to jakože kurva hodně, ale potřebuju trochu času s třeba se opět skamarádíme. Dobře, koho tady balamutim, ani pořádně nevím proč jsem tady, raději bych byla u Rafea a dívala se s ním na nějaký film.

,, Řekli jsme si že sem zajdeme." Pokrčil Jay rameny s napil se piva. No, on řekl že sem zajdeme, ale nebudu se do toho plést. Konec konců, pořád mám v hlavě ty věci co mi říkali. Možná že nevěděli, jak mi to ublíží. No, mohlo jim to dojít, ale neříkám nic.

,, Co ty tady vůbec děláš Tess? Jako v Outer Banks." Ozvala se Kie.,, Jakože tady nemám být? Protože stačí jeden telefonát a jsem zase v Indianě." Odpověděla jsem s mírnou dávkou naštvanosti ale z ohně nespustila oči. Jak já miluju sledovat ty jiskry ohně. Kdybych si na ně mohla sáhnout s nespálit se, hned to udělám.

,, To jsem nechtěla říct, jen jsme tě hledali.",, Já vím, Jay říkal." Odněkud se vynořila ruka s brkem. Už jsem chtěla potáhnout, ale slíbila jsem si že už nikdy víc. Zamračilsa jsem se a brko hodila do ohně.,, Hej!" Ozval se JJ ublíženě.,, Už jsem s tím přestala, taky bys měl. No nic, vidím že to tady docela kazím, tak radši odejdu." Zvedla jsem se.

,, Ale dlužíš mi nový." S protočením očí jsem vytáhla peníze z kapsy s dala je JJovy.,, Zbytek si nech." Zašeptala jsem mu do ucha a odešla pryč.

a dream but also a nightmare, all in oneKde žijí příběhy. Začni objevovat