,, My jedeme. Buďte hodný a žádný vylomeniny. Nebo si to po sobě potom alepsoň ukliďte." Rozkázal nám John B.,, Ano mami." řekli jsme nastejno s JJem a zasmáli se.,, Tak se mějte." Objal JJe a potom mě. Ještě jsme sledovali jak se Twinkie vytrácí do dáli.
,, Co budeme dělat?" Otočila jsem se na JJe.,, O něčem bych věděl." Mrkl na mě a obmotal své svalnaté paže okolo mého pasu.,, To si nechám líbit." Vyzvihl si mě na sebe a chytil mě za zadek. Jemně zmáčkl, ale stačilo to na to aby ze mně dostal vzdech. Usmál se a políbil mě. Narazil mě zádama o stěnu. Opět jsem vzdychla. Došli jsme do ložnice, ve které jsme se probudili. Donesl mě k posteli a položil na ní.,, Máš toho na sobě nějak moc." Pousmál se a sudal mi kraťasy.
Přetočila jsem ho pod sebe a opřela se rukama vedle jeho hlavy. Šlo vidět, že ho to docela zaskočilo. Nad tím jsem se pousmála a sklonila se k jeho krku. Prolíbávávala jsem se na čelist a vrátila se zpět na krk. Rty jsem sjela na jeho klíční kost a zase níž. Projela jsem mu sixpack a vrátila se nahoru. Nemohla jsem si nepovšimnout jak se mu zrychlil dech.
Přetočil nás a tentokrít si prolíbával vlhkou cestičku na mém těle on. Zastavil se u lemu plavek a trochu to stáhnul. Prudce jsem se nadechla jakmile mě políbil kousek od bodu G. Spodek plavek vrátil zpatky a cestou nahoru mi sundal vršek plavek. Nadzvedla jsem se abych mu to usnadnila. Vjela jsem prsty do jeho vlasů a přitáhla si ho do polibku. sundal si kraťasy a mě poslední kus oblečení co jsem na sobě měla.
,, Seš si jistá? Můžeme přestat." Upozornil mě starostlivě.,, Jsem si jístá. A beru prášky." Políbila jsem ho a přetočila pod sebe.,, Tak to teda ne." Přetočil nás zpět.,, Mám s tebou jestě nějaké plány." Opět se prolíbal níž a níž. Na chvíli se zastavil u prsou. Políbil mě na každou bradavku a přesunul se níž. Položil mi stehna na jeho ramena.,, Ahhh." Chytla jsem se prostěradla jakmile do mě zasunuj svůj jazyk a namáčkla si ho víc k sobě.,, Nikdo tady není. Nemusíš se držet zpátky." Jen co to vyslovil vrátil se zpět do činnosti, kterou dělal před chvílí.
,, Ach bože." Cítila jsem, že to za chvíli přijde. Jakmile to skoro bylo, přestal.,, Hele.",, Takhle rychlý to nebude." Lišácky se usmál a opět mě políbil. Objala jsem mu pas míma nohama a kývla na souhlas. Okamžitě jsem mu zaryla nehty do zad.,, Bože ano." Vzdychly jsme oba.
Po chvíli začal přirážet. Nejdříve jemně, později ovšem tvrdě a nekompromysně. Divím se, že jsem se neprorazili do jiného pokoje. Pánví jsem narážela proti té jeho. Oba jsme vzdychali jako o život a nehodlali přestat. Oba už jsme měli na krajíčku. Chybělo pár přírazů a ocitli jsme se v ráji.
Položila jsem si hlavu na jeho vypracovanou hruď.,, Mám pocit, že nás slyšelo celé Outer Banks." Podívala jsem se na něj.,, Tak ať." Pousmála jsem se a políbila ho.,, Tak to abych se šla osprchovat znova." Zvedla jsem se.
Došla jsem si na záchod a chtěla zalést do sprchy.,, Přidám se." Otevřel dveře dokořán. Mezitím co zalezl do sprchy, dokulhala jsem se ke dveřím a zavřela je.,, Kdyby se náhodou chtěli vrátit." Pomohl mi abych nespadla.
ČTEŠ
a dream but also a nightmare, all in one
FanfictionOuter Banks ráj na zemi místo, kde máš buď dvě práce nebo dva domy