36

304 18 2
                                    

Po nějaké době jsme se zvedli, že se půjdeme převléknout. S Kiou jsme si zabrali koupelnu a kluci se taky nějak poskládali. Udělali jsme si navzájem lehký make-up, oblékli se a pomohli si i s účesama.

,, Sekne ti to." Usmála jsem se na Kiu.,, Děkuju, ale tobě víc." Taky se usmála a upravila si pramen vlasů.,, Můžeme?" Zeptala se a jen, co jsem kývla, vyšli jsme z koupelny.

,, No to vám to trvalo." Protočil JJ oči, ale hned se usmál.,, Sluší vám to." Nespustil ze mě oči.,, To my samozřejmě víme." Hraně egoisticky jsem se usmála. Venku zatroubilo auto tak jsme všichni vyšli. 

Sarah vyšla s úsměvem z auta. Všichni jsme se s ní pozdravili. John si k ní sedl do předu zatímco my jsme si sedli do zadu. Vedle mě seděla Kia, naproti ní Pope a vedle něj JJ.

Jen co jsme dojeli, zahlédla jsem Rafa.,, Ahoj." S úsměvem jsem ho objala.,, Ahoj." Taky mě objal.,, Sluší ti to." Zašeptal mi do ucha. Naskočila mi husí kůže, odtáhla jsem se aby si toho nevšiml.,, Tobě víc." Oprášila jsem mu prach z ramen.,, O tom dost pochybuju." Lehce se zasmál.,, Tak si pochybuj, ale říkám pravdu."

Chvíli jsme si povídali než přišel JJ.

,, Chceš něco k pití?" Zašeptal mi zezadu do ucha a v ten moment, mi všude naskočila husina.

,, Jasně." Otočila jsem se na něj abych husinu alespoň trochu zakryla.,, Co to bude?" Poukázal k baru.,, Překvap mě." Pousmála jsem se.

Jen co JJ odešel, otočila jsem se a zjistila, že Rafe už tam nestojí. Porozhledla jsem se a zjistila, že se baví s Wardem.

,, Děje se něco?" Optal se starostlivě JJ jen co jsem se trochu zamračila.,, Jen jsem se zamyslela." Hraně jsem se na něj pousmála a převzala si skleničku.,, Když myslíš." Nevěřícně nadzvedl obočí.,, Vím." Přiložila jsem skleničku ke rtům a napila se studeného nápoje. Trochu mě to škrábalo v krku.

,, Vodka s džusem." Usmála jsem se na něj.,, Přesně osmdesát procent vodka, dvacet procent džus." Pyšně se usmál.

,, Vy se mě snažíte opít, pane Maybanku?" Nadzvedla jsem obočí a nadzvedla pravý koutek do jemného úsměvu.,, A co kdybych řekl že jo, slečno Martinez?" Škádlivě se přiblížil a uložil ruku na můj pas.

,, Na otázku se neodpovídá otázkou." Upozornila jsem a snažila se zakrýt červeň, jež mi nabíhala do tváří. Ovšem neúspěšně.

,, Neodpověděla jste." Konstatoval a jeho ruka jemně stiskla můj pas, aby si mě přitáhl blíž.

,, Pak se vám to daří pane Maybanku, ale toho jste si jistě vědom." Vzhlédla jsem do jeho očí.

,, Jistě že jsem." Nevědomky jsem pootevřela rty. Na tvářích, rudých jako rak, jsme cítila jeho teplý dech.

,, A co se mnou hodláte dělat, až se tak stane?" Zašeptala jsem.,, Co se mi jen zachce."

a dream but also a nightmare, all in oneKde žijí příběhy. Začni objevovat