,, Hele, letadlo!" Vykřikla jsem a rozběhla se zapálit něco, co jsme postavili přesně pro tenhle případ.,, Dělej, dělej, dělej. No tak hoř." Klela jsem.,, Jo!" Poskočila jsem si když se to konečně rozhořelo, vedle jsem si všimla Popa, co taky zapálil druhou a ostatní dole mávali na letadlo.,, Prosím." Zašeptala jsme si, jakmile letadlo začalo odlétat pryč.
S radostí jsem seběhla dolů, když letadlo přistálo. Skoro všichni už byli vevnitř, ale JJovi se nějak nechtělo.
,, Co se děje?",, Neřeš to." Odpověděl jen a odešel do letadla. Jen jsem nasadila hraný úsměv a jako poslední nastoupila. Ten chlap nám tam něco říkal, ale nijak jsem nevnímala.
Ani nevím jak ani proč, ale chlap nás svrhl do moře. Všichni už byli pryč a řvali na nás s Kie ať taky vypadneme ale nemůžu ho tady nechat, prostě ne. Naposled jsme se nadechla a rozhodla se mu pomoct. Kie se ke mně přidala a společně jsme ho dostali na břeh, ale utéct za ostatníma, už jsme nestihli.
,, Prevleč se." Tak zněl rozkaz a dveře se zavřeli. První jsem si dala sprchu, co po tom měsíci na ostrově opravdu potřebuju, a jen v ručníku přešla ke skříni. Byli v ní všechny stejné šaty, jen pokaždé jiná velikost.
Vybrala jsem si svou velikost a podívala se do zrcadla. Kdokoli mě tady vězní má celkem dobrý vkus. Něco jsem si udělala s vlasy, když se otevřeli dveře.,, Přesně na čas, pojďte za mnou." Tak jsem udělala jak bylo řečeno. Cestou jsme vyzvedli i Kie, které to mimochodem neskutečně slušelo, a šli do nějaké místnosti.
,, Rafe!" Zeširoka jsem se usmála a běžela ho obejmout.,, Chyběl jsi mi." Zašeptala jsme mu do krku.,, To ty mně taky, ale to neznamená, že mě musíš uškrtit." Zasmál se a obmotal ruce kolem mého pasu.,, Promiň, jen jsem ráda, že tě konečně zase vidím." Odtáhla jsem se a konečně si ho celého prohlédla.
,, Ty ses ostříhal?" Podivila jsem se. Jen pokrčil rameny.,, Ale sluší ti to." Usmál se a ještě jednou mě objal.
Přišel nějakej chlap a něco říkal, problém je, ano, opět jsme nevnímala, takže nevím o co šlo. Prostě mě baví ty kecy co poslední dobou všichni mají, je to tak nezáživný.
,, Tak schválně, co z toho, co říkal, víš?" Naklonil se ke mně Rafe jen co chlápek odešel.,, Nooo jakobyy nic no." Pokrčila jsem provinile rameny.
ČTEŠ
a dream but also a nightmare, all in one
FanfictionOuter Banks ráj na zemi místo, kde máš buď dvě práce nebo dva domy