Taira White
Temnú bohyňu som pomerne dosť nasrala. Len nech si vrieska. Kľudne môže. Okrem toho aby si na mňa zakričala, totižto nezmôže nič. Nebudem sa tváriť, že som môj plán dotiahla do dokonalého konca. To vôbec nie. Ešte neviem čo s ňou spravím potom. Ako sa jaj konečne navždy zbavím. Seriem na nejakú, akože rovnováhu svetov. Možno bohyni Matke bolo iba blbé dať si zabiť svoju skazenú sestru. Snáď. Myslím, že táto temná mrcha je pre svet väčšou hrozbou, ako nejaká narušená rovnováha. Veď čo by si každý vybral radšej? Narušenú bohyňu alebo rovnováhu?
„Vydrž to ešte chvíľu, drobec," prihovorím sa malému chlapcovi, sediacemu uprostred jeho klietky. Zatiaľ počúva moje rady, čo je dobre. Potrebuje sa sústrediť. Nesmie sa nechať rozptyľovať. Opäť to malé vĺča musím obdivovať, pretože mu to ide výborne. Nenechal sa rozhodiť ani príchodom Modroočka.
„Podarilo sa ti uchopiť tú moc v tvojom vnútri?" spýtam sa ho s nádejou v hlase. Jeho oheň by nám mohol celkom výrazne pomôcť. On však pokrúti nesúhlasne hlavou. Nevadí. Ja viem, že to zvládne. „Vyprášime tým smraďochom kožuchy," poviem mu ešte. Tie slová však venujem aj Sarrenovi, ktorý práve vchádza do stanu. On ma na oplátku obdaruje svojim až príliš skúmavým pohľadom.
Tuší niečo?
Kyren Wraith
Jeho návšteva nebola tak úplne na nič. Stihol si toho v tábore ľudí prezrieť celkom dosť. Ich zbrane nepoznal, no vyzerali naozaj nebezpečne.
Dúfal, že ten kúsok moci, ktorý majú na svojej strane, im bude proti tomu arzenálu stačiť.
Premiestnil sa späť na planinu.
„Nedalo ti to, čo?" podišiel k nemu Kaiden hneď ako ho zbadal.
„Najradšej by som si ju k sebe pripútal. Reťazou. Pretože naplnené puto zjavne nie je dosť," zavračal Kyren krútiac hlavou nad svojou tvrdohlavou družkou.
„Veď počkaj až to v nej prepukne naplno. Vieš predsa, že u samíc to trvá o čosi dlhšie. Aby si ťa potom niekam nepripútala ona," zasmial sa Kai a potľapkal ho po pleci.
„Pri Matke, veď ide o tvoju sestru," podivil sa nad jeho slovami Kyren. Neveriacky pokrútil hlavou, tváriac sa na pohľad znechutene. V skutočnosti bol za tie slová rád. Jeho kútiky pier mali nutkanie cuknúť dohora.
„Nie... ide o Tairu," zaškľabil sa naňho Kaiden pred tým, než sa pobral späť na svoju pozíciu.
Kiež by mal jej brat pravdu. Lenže ona od neho dokázala odísť aj keď vedela o tom, že sú spriaznené duše. Ibaže keď už nimi neboli, bola to ona kto obnovil ich stratené puto. Ona dovolila, aby sa konečne naplnilo. Nezabúdal ale ani na to, ako dlho sa predtým cukala. Pri nej dokázal mať isté pochybnosti o tom, či to aj v jej vnútri dokáže prepuknúť naplno. Tak, ako naznačil Kai.
Teraz však nemal čas na to, aby v sebe riešil tieto veci. Najprv ju potreboval získať späť. A až jej vyčistí žalúdok, tak si počká čo že to u nej vypukne. Buď to bude spŕška nadávok alebo mehynúca láska a oddanosť. Sám sa nad tým musel zasmiať, pretože si bol takmer istý tým, čo z toho to bude.Kyren ešte naposledy svojou hmlou aj zrakom skontroloval či je každý tam, kde má byť. Všetky svoje pochybnosti zahnal a sústredil sa už iba na to, ako tú krvilačnú bandu bez kúska súcitu či akéhokoľvek náznaku svedomia, porazia.
A keď kontroloval posledné stanovisko, puto medzi ním a Tairou sa naplo. V ten moment sa mu zasekol dych v pľúcach a srdce vynechalo jeden úder. Chvíľu aj zaváhal, či sa mu to iba nezdalo. Nie, nezdalo. O pár sekúnd sa ich puto znova naplo.
YOU ARE READING
Skroť si ma ✓
Fantasy• pokračovanie Nikdy tvoja • Stala sa nikým. Vlk samotár bez minulosti. S prázdnym srdcom a v nekonečnej samote prežíva deň za dňom. Do snov sa jej však vkráda ktosi, kto ju žiada, aby sa vrátila. Nebesky modré oči a omamná vôňa jarného vánku. Niečo...