23.bölüm

309 24 28
                                    

Zeynep'i odada bıraktıktan sonra annesiyle yengesinin yanına döndü Gökmen. Yengesi bunu hak etmişti ama annesine de ayıp etmişti biliyordu ve annesinin tuhaf bakışları da bunu kanıtlıyordu . Bir süreliğine annesinin bakışlarını es geçse iyi olacaktı çünkü şuan asıl derdi yengesiyleydi.

- Yenge , ne oluyor ? Ne istiyorsun Zeynepten. Bu öfke sadece düğün günü öfkesi değil, açık ol bana

Gülsüm Gökmen'in sözleriyle olduğu yerde iyice toparlanıp konuşmaya başladı. Kayınbiraderinin öfkeli bakışlarını cezasız bırakmak istemeyen bir hali vardı. O kimdi ki böylesine hesap soruyordu ? Hem de Zeynep için .. Bu düşünce delirtiyordu Gülsüm'ü.

- Bu kız seni elinde oyuncak etmiş sen farkında değilsin Gökmen ! Bir kere bizim ailemize uygun..

Yengesinin sözlerine devam etmesine izin vermedi Gökmen. Yengesinin derdini iyi biliyordu .

- Tek derdin şirket dimi yenge ! Zeynep' i de bundan faydalanacak korkusuyla sevmiyorsun. Ama merak etme abim bir he dese anında vericem bütün hisseleri , için rahat olsun !

Gökmen ilk kez bu kadar açık sözle konuşmuştu yengesine. Artık midesi bulanıyordu bu şirket meselesinden ve yengesinin aç gözlülüğünden . Hiçbir zaman şirketle arası iyi olmamıştı ve buna rağmen yengesinin ithamları can sıkıyordu artık.

Onlara müdahale edense Hülya hanım oluyordu.

- Yeter , şirket kavgası duymak istemiyorum artık ! Keşke hiç olmasaydı , iki kardeş bir şirkete sahip çıkamadınız . Pes ..

Annesinin kırgınlıkla çıkan sözleri yengesine olan öfkesini daha çok artıyordu Gökmen'in. Yıllarca annesiyle babasının kalbi kırılmasın diye , hayallerinin peşine düşmüş abisine rağmen sahip çıkmaya çalışmıştı şirkete. Şimdi yengesinin patavatsızlıkları yüzünden yine kırılıyordu annesinin kalbi.

- Yenge git abimle et bu kavgalarını tamam mı ! Benim şirketle işim yok yıllarca annem ve babam için sahip çıktım şirkete. Abim üzerimden alana kadar da sahip çıkmaya devam edicem .

Daha sonra Zeynep'in şirketten hiçbir şey istemediğini bilmesine rağmen yengesinin inadına sürdürdü sözlerini. Zeynep onun karısıydı ve bunu kabul etmek zorundaydı herkes .

- Ve Zeynep de hakkını alacak !

Sözlerini tamamladığında olduğu yerde ayaklanıp kapıya yönelen yengesinin geçmesi için kenara çekildi.

Annesinin ayıp ettin bakışlarını ise görmezden geliyordu.

Sonrasında yanına gelen annesine sarılıp , tek yanağından içten bir şekilde öpüp geri çekildi .

- yengem bunu hak etmişti anne , abimle aram açılacak bile olsa biz hallederiz . Kafana takma bir şeyi , tamam mı?

- Oğlum yoruldum artık, gerçekten keşke hiç olmasaydı diyorum bu şirket.. Ama kızmıyorum sana haklısın, Zeynep benim kızım onu kimseye ezdirme , hep böyle sahip çık tamam mı? Ne kadar kırgın da olsam anneler evlatlarına küsmezler , diyip gülümsedi oğluna.

Söyledikleri gerçekti , fazlasıyla kırgındı Zeynepe ama geçmeyecek bir şey değildi . Oğlunun karısına olan sevgisi bile yeterdi , oğlu Zeyneple mutluydu ; ona en büyük acıyı yaşatmasına rağmen bugün tekrar şahit olmuştu ki Gökmen'in kalbinde farklı bir yeri vardı Zeynep'in.

Daha sonra aklına gelenle oğlunun omzunu sıvazlayıp  kapıya yöneldi Hülya hanım

- Ben Zeyneple ayriyeten görüşmeye gelicem, şimdi yengen kırılır benim arkasından gitmememe. Hadi oğlum kalın sağlıcakla

HemdemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin