Rozdział 35 " Niespodzianka "

6.4K 345 15
                                    

Po chwili chłopak wstał i przeszedł na swoje łóżko. Położyłam się na prawym boku i usnęłam.
Obudziłam się o 8.21. Było to dosyć wcześnie jak na mnie. Wzięłam telefon z etażerki i włączyłam youtuba. Nadrobiłam zaległości w filmikach. Zajęło mi to około 1,5 godziny. Gdy skończyłam, wstałam z łóżka i zeszłam na dół. Zrobiłam sobie płatki z mlekiem. Po chwili zadzwoniła do mnie Ada.
- Hejka - powiedziałam przykładając telefon do ucha.
- No hejka. - powiedziała. - Jesteś w domu ?
- Jestem.
- A masz ochotę się spotkać ? Mogłabym wpaść do ciebie.
- Hmmm... no dobra.. wbijaj. - powiedziałam po chwili namysłu.
- Ok będe o 15. Wyjdziesz po mnie kawałek.
- Ok. To do zoba.
- Pa - powiedziała. Rozłączyłam się. Powiadomiłam Remka o tych planach. Nie miał nic przeciwko.
Odniodłam miskę do kuchni i poszłam na górę po jakieś ciuchy. Wyjęłam z szafki szarą bluzkę i białą spódniczkę. Poszłam pod prysznic. Po wyjściu z łazienki postanowiłam trochę ogarnąć dom. Było po 13. Za dwie godziny miała przyjśc Ada. Wtedy do domu wszedł Remek.
- No hej księżniczko. - powiedział rozkładając ramiona.
- Hej - powiedziałam wtulając się w niego.
- O której przychodzi Ada ? - zapytał.
- O 15.
Dał mi buziaka w polik i poszedł na górę. Poszłam do kuchni napić się soku. Po kilku minutach znowu zszedł na dół.
- Mam coś dla ciebie. - powiedział łapiąc mnie od tyłu. Odwróciłam się, a ten schował coś za plecami.
- Co takiego ? - zapytałam
- Dowiesz się jak dostanę buziaka. - droczył się ze mną. Pocałowalam go. Po chwili wyjął zza pleców beżowe pudełko.
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Hejka kochani. ! kolejny rozdział za nami. Jak wam się podoba ?
Otóż z okazji 10 tys wyświetleń dostaliście dwie propozycje na " opowiadania "
Pierwsza to miało być ff o Jasiu a druga blog " życiowy ". Otóż było wiele komentarzy, że tylko nie ff o Jasiu. Kochani. Mam już w głowie zarysowany pomysł na to ff i akurat o Jasiu, ale jeżeli wy nie chcecie to trudno nie zrealizuje żadnego pomysłu. Nie będę pisać ff o kimś kim się nie interesuje albo go nie oglądam, przykro mi.
Tak więc to na tyle. Komentujcie i voteujcie. Piszcie własne propozycje co mogłabym zrobić z okazji tych 10.000. paa ;3

Youtuber.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz