7.

578 17 3
                                    

Povedlo se. Konečně se mi povedlo nad Calinem vyhrát. Dokonce 2 krát.

Oukej možná mi to chvilku trvalo, ale to je nepodstatné. Prostě jsem vyhrála a tečka. Až se tím budu chlubit nikdo už se nebude ptát na kolikátý pokus to bylo.

„Ha vyhrála jsem." Mám z toho fakt radost jak děcko.

„No asi na sto padesátý pokus." Namítá Calin.

„To je jedno prostě jsem vyhrála." Směju se.

„Fajn tak poď aspoň na panáka." Zvedá se Calin z gauče a natahuje ke mně ruku aby mi pomohl stoupnout si, pak společně míříme k provizornímu baru co si tady kluci udělali.

„Tak co si dáš?" Ptá se s úsměvem.

„To co ty." Odpovím jednoduše.

Calin nám oběma nalije Hennessy a pak si spolu připijeme na zdraví a na FIFU.

Pak už se otevřou dveře a z nich vychází Petr i s Davidem.

„Práce hotová?" Ptám se když Petr přijde za náma ke stolku a taky si nalije panáka.

„Jasně já jsem prostě šikula." Usměje se a pak to do sebe kopne.

„To víš žejo šikulko." Smějeme se mu.

„A co ty jak ses beze mě zabavila?" Ptá se po chvilce.

„Zabavila jsem se upřímně celkem dobře." Přiznávám.

„Oprava já jsem ji zabavil." Chlubí se Calin a já se jen směju.

- - -

Je tady Silvestr. Respektive Silvestrovské ráno. Upřímně jsem celkem nervózní s klukama jsem si sice sedla, ale říkali i něco o nějakých jiných klucích a i holkách.

Jestli to budou takové ty klasické Nanynky zdrhám za svým notebookem a jídlem do postele.

Možná už jste si všimli, že nejsem taková ta stereotypní holka. Upřímně mnohem víc mě děsí to, že mi dojdou ciga než to, že se mi zlomí nehet.

No nic uvidíme nebudu se stresovat předčasně když ještě nemám kvůli čemu.

Klasicky jsem si skočila do sprchy kde jsem si umyla i vlasy, které jsem si následně i vyfoukala a vyžehlila.

Potom následovala snídaně. Nechtělo se mi dělat nic extra tak jsem si dala jen jogurt.

Mám ještě dost času než si půjdu dělat oběd a než vůbec půjdu k Petrovi.

Nakonec se ta oslava přesunula sem do Telnice. Prý totiž ve stejně bytovce kde je studio bydlí i trošku otravná bábi, která si na kluky pořád stěžuje, že ruší noční klid a podobně. No a Petrova babička jela na po vánoční návštěvu ke své sestře. Tím pádem má Petr barák volný.

Rozhodla jsem se teda, že skočím ještě k vietnamcům. Za prvé potřebuju cíga abych nemusela večer žebrat od ostatních a za druhé nechci přijít s prázdnou, takže koupím nějakou flašku.

- - -

Vracím se domů s flaškou Bechera a dvěma krábama v kapse.

S tátou jsem se už dávno domluvila, že budu na Silvestra pryč. Ani se neptal kde budu vypadal, že mu to nevadí myslím, že si sem dovede tu jeho přítelkyni.

Táta ještě neví o tom, že jsem znovu potkala a že se bavím s Petrem.

Myslím si, že není důležitě aby to věděl. Zbytečně by se to řešilo, protože jak už asi všichni chápeme táta s Petrem nikdy nebyli a nebudou kamarádi.

Pamatuju si když jsem se s Petrem jako malá kamarádila a táta mi ho zakazoval, protože si myslel, že mě zkazí. Řekněme si narovinu měl pravdu teda aspoň co se cigaret a alkoholu týče, ale jinak mi se vším pomáhál mnohem víc než někdo kdo si říkal táta.

Nevinná růžeKde žijí příběhy. Začni objevovat