„Fajn tak co si teda přeješ?" Povzdychnu si a ovladač taky odložím na stůl.
„Noo to ještě nevím. Rozmyslím si to." Mrkne na mě a já přikývnu.
- - -
„Budou tady za hodinu jestli chceš vem si něco z lednice." Říká když objednává jídlo, ale já si už asi 20 minut stěžuju, že mám hlad.
„Fajn." Usměju se na něj a jdu k lednici. Nemá tady skoro nic, ale jogurt co leží na polici postačí. „Chceš taky?" Ukážu na druhý jogurt na to on jen zakroutí hlavou.
„Kde máš lžičky?" Otáčím se na něj.„První šuplík vedle dřezu." Ukáže na něj a já z něj teda vytáhnu lžíci.
Jdu si sednout zpátky za ním na gauč a jogurt po cestě otevírám.
„Chceš?" Namířím na něj lžičku s nabraným jogurtem.
Jen otevře pusu a mou ruku se lžičkou nasměruje do ní.
„Hm dobrý." Usměje se na mě a já se dál láduju jogurtem.
Když si chci do pusy poslat poslední lžíci s jogurtem chytí mě za ruku a zase si jí nasměruje k sobě.
„Hej." Vykřiknu, protože mi sežral poslední trochu jogurtu i když říkal, že nechce.
„Ale prosim tebe." Chechtá se a následně mi dává pusu.
- - -
„Napustil jsem nám vanu." Přichází z koupelny do ložnice kde ležím s mobilem v ruce.
„Nám?" Zvedám obočí.
„Jo nám. Nahou už jsem tě viděl nemáš se proč stydět takže pojď." Tahá mě za ruku z postele a vede mě do koupelny.
Nikdy jsem s nikým ve vaně nebyla a i když už mě nahou viděl necítím se úplně dobře. Naštěstí je ve vaně asi tak milion pěny takže snad nepůjde nic vidět.
Stojí naproti mě a svlíká si tričko. Abych nebyla za trapku chytám lem toho svého a následně si ho přetáhnu přes hlavu.
„Nenene počkej já sám." Dívá se na mě a jde blíž.
Pomalu mi rozepíná ryfle a pak mi je stahuje z boků. I když na to moc nejsem teď mě celkem mrzí, že na sobě mám jen obyčejné černé kalhotky a podprsenku. Předpokládám, že je zvyklý na trochu jiné spodní prádlo.
Svoje rty pokládá na mou holou kůži na krku a začíná mi rozepínat podprsenku. Pomalu ji ze mě sundá a pak jí pouští na zem. Polibky na mém krku neustávají a i když mě to znervózňuje tak jsem ráda, že na mě nekouká tak jako předtím. Pomalu si klekne a z mých boků stahuje i moje kalhotky. Políbí mě na břicho a pak mě pouští. Co nejrychleji jdu k vaně abych se mohla schovat pod tu tunu pěny.
Voda je krásně teplá. Hned na sebe nahrnu co největší množství pěny a pak čekám až se svleče i on a půjde za mnou.
Sedíme naproti sobě a koukáme na sebe. Ani jeden z nás nevidí nic co by neměl. Za což jsem ráda, protože nejsem tak nervózní. Pořád mám v hlavě ty věty mého bývalého o tom jak mám na hovno postavu a jak jsem úplně k ničemu v posteli. To je taky důvod proč s ním nechci spát bojím se, že je to co říkal on pravda a Calin mě kvůli tomu odkopne.
„Pojď sem." Roztáhne ruce a tahá mě k sobě.
Nakonec to skončí tak, že sedím mezi jeho nohama zády k němu. On mi na záda kreslí obrazce, kterým já nerozumím. Mou hlavu otáčí k němu a spojuje naše rty.
„Vykloubíš mi hlavu." Řeknu mezi polibky. Na to on mou hlavu pouští a já tak dál koukám do zdi před sebou.
Ano taky jsem si slibovala, že tohle bude krátký příběh a bude mít třeba tak 35 kapitol. Každopádně se to zase nepovedlo, protože už jsme na 32 a pořád se nezačalo ani pořádně nic dít. Co nedělám snad příště no.
-Kačis<3
ČTEŠ
Nevinná růže
FanfictionPříběh je pouze smyšlený. Nemá nikoho urazit nebo zesměšnit. - - - - - - - - - - - Můžou se zde objevovat chyby, vulgarismy, scénky 15+, alkohol a drogy.