„No konečně jste tady co vám tak trvalo." Ptá se David když vcházíme do recepce aquaparku kde na nás kluci čekají.
„Byl jsem nakupovat s ženskou co bys chtěl." Stěžuje si Calin.
„Tak hele kdybys nebyl debil a nezapomněl mi říct o tom, že si mám vzít plavky nemusel si jezdit nakupovat s holkou a nemusel jsi ztrácet čas." Odpovím jedovatě.
„Dobře klid radši už pojďte." Vloží se do toho Viktor když vidí, že chce Calin pokračovat v naší debatě.
- - -
Calin
Vidím Kačku jak vychází z holčičích šaten zabalená v ručníku. Míří přímo k lehátku kam pokládá ručník.
Všichni kluci do jednoho na ní zůstanou hledět s
otevřenýma hubama a já bych jim všem teď nejradši napálil. Už jsem jim několikrát řekl, že je moje a že to tak i zůstane.Jediné moje štěstí je, že jsme tady úplně sami a to znamená, že kromě mých bros, u kterých jsem si jistý, že by se jí nedotkli na ní nečumí ještě někdo další.
Kačka jim zkazí výhled tím, že vleze do vody.
„Teče vám slina." Poznamená a plave k nám.
Její poznámka je konečně donutí na ní přestat hledět.
Kluci začnou instantně dělat blbosti a já se samozřejmě přidám. Kačka se snaží držet mimo naší válku o to kdo se nejdřív utopí.
Snažím se potopit Vojtu a periferně vidím jak ji Viktor za ruku táhne do naší války.
- - -
Už asi hodinu a půl blbneme v bazéně. Kačka už asi před půl hoďkou vylezla z bazénu a leží na lehátku vedle bazénu všem na očích.
„Té se drž je kurva dobrá." Připlave za mnou Viktor, který má na ní zabodnuté oči stejně jako já od té doby co vylezla ven z vody.
„Hele hele máš doma Týnu." Otočím se k němu.
„To, že držím dietu přece neznamená, že se nemůžu dívat do výlohy cukrárny." Řekne něco co způsobí můj záchvat smíchu.
„Ty seš kokot." Řeknu jen a dál se směju.
- - -
Kačka
Právě nasedáme do auta a odjíždíme zase zpátky na chatu kde se mají kluci zase v plánu opít.
Nakonec to nebylo tak strašně jak jsem si myslela. To ale neznamená, že nejsem ráda, že už sedíme v autě a jedeme pryč.
Calinova ruka je zase položená na mém stehně. Nechápu proč to dělá. Vím, že to dělá spoustu lidí, ale furt nevím jaký to má důvod.
- - -
Právě jsme dojeli na chatu. Všichni se pohádali o to kde půjde do koupelny jako první, protože kromě té naší tady jsou jen dvě. My se moc dohadovat nemusíme.
„Můžu jít?" Ptám se Calina když položíme tašky s věcma na postel.
„Když mě vezmeš sebou." Pokrčí rameny.
„Vtipný no." Protočím očima, vezmu si věci a zabouchnu za sebou dveře koupelny.
Musím si umýt i vlasy, protože v takhle přechlórovaném bazéně jsem dlouho nebyla.
Vylezu ze sprchy a zabalím se do ručníku, protože jsem si zase nevzala nové oblečení, ve kterém budu.
Vejdu do pokoje kde na posteli leží Calin s mobilem v ruce.
V tašce si najdu oblečení a čekám až Calin odejde do koupelny abych se mohla v klidu převléct.
„Ty nepůjdeš?" Ukážu na dveře koupelny když už čekám asi pět minut a Calin pořád kouká do mobilu.
„Jo už jdu." Odpoví jednoduše. Z tašky si vyhrabe věci a pak odchází.
Já se tím pádem můžu v klidu převléct. Dám si na sebe černé tepláky a mikinu. Vlasy si rozčešu a nechám si je volně uschnout. Doufám, že budu nemocná.
Slibuju, že se v další kapitole začne už konečně něco dít.
-Key<3
ČTEŠ
Nevinná růže
FanfictionPříběh je pouze smyšlený. Nemá nikoho urazit nebo zesměšnit. - - - - - - - - - - - Můžou se zde objevovat chyby, vulgarismy, scénky 15+, alkohol a drogy.