25.

520 22 0
                                    

„Vážně ti to nevadí?" Zachraptí jeho hlas do ticha.

„Co jako?" Ptám se.

„Že jich bylo tolik." Naráží na tu krabici.

„No jako radost z toho nemám, ale nic mi do toho není." Pokrčím rameny a sednu si do postele naproti němu.

„Jak, že ti do toho nic není? Já bych třeba nechtěl spát s holkou co měla tolik kluků jako já holek." Pokračuje v debatě.

„A kdo řekl, že s tebou chci spát?" Říkám hravým tónem.

„Kotě dobře víš co s tebou dělají moje rty na tvým krásným těle a to jsou to jen rty." Usmívá se.

„Nemám krásný tělo." Sklopím hlavu.

„Co?" Chce abych zopakovala to co jsem právě řekla.

„Říkám, že nemám krásné tělo viděla jsem ty fotky holek v té krabici ty mají krásné tělo." Říkám něco nad čímž jsem přemýšlela od prvního okamžiku co jsem otevřela tu krabici.

„Stoupni si." Zavelí.

Udělám jak řekne a on to po mně zopakuje. Vede mě k zrcadlu. Nemám tušení co má v plánu.

„Všechno co ti říkal tvůj ex jsou jenom debilní kecy." Říká a stoupá si za mě. „Podívej jak jseš krásná." Zvedne mou hlavu, která kouká do země a donutí mě se dívat do zrcadla. Není tady moc světla, ale i přes to na nás vidím dost dobře.

Jeho pravá ruku jezdí po mé paži nahoru a dolů. Jeho druhou ruku má položenou na mém břiše.

„Líbíš se mi-moc." Šeptne mi do ucha a jeho ruku z mého břicha putuje níž až k lemu jeho trika co mi půjčil na spaní. Můj dech se zrychlí a srdce začne bít jako kdyby mi mělo vyskočit z hrudi.

Triko pomalu vyhrne těsně pod má prsa a tím odhalí má stehna a břicho.

„Všechno je na tobě dokonalé." Řekne a začne mě líbat pomalu zezadu na krku. Bože. Já tohle všechno sleduju v zrcadle a snažím se dýchat zhluboka.

„Tvoje stehna, bříško, krk." Šeptá a své ruce posouvá víš. „Tvoje prsa." Šeptne a triko ze mě stáhne úplně. Stojím před ním jen v kalhotkách a tak mé ruce rychle vystřelí nahoru abych zakryla své poprsí.

„Nenene." Dívá se na mě v zrcadle a moje ruce pomalu chytí a stáhne mi je zpět podél těla.
„Vidíš jsou krásné. Pasujou mi přesně do ruky." Své ruce přesune na má prsa.

„Caline." Vydechnu prudce když k tomu, že mne má prsa ve svých rukou přidá ještě jemné polibky na krk.

„Chci ti ukázat, že tyhle věci neděláš z donucení, ale proto, že ti dokážou způsobit krásný pocit." Otáčí si mě k sobě a vede mě k jeho posteli.

Pokládá mě na ní a ve vteřině se objevuje nade mnou.

„Chceš to zkusit? Nebudu dělat nic co sama nebudeš chtít." Slibuje a přitom se mi dívá do očí.

„Dobře." Můj hlas se třese. Moje odpověď na jeho rtech vykouzlí úsměv.

„Princezno kdybych dělal něco co se ti nebude líbit musíš mi to říct rozumíš?" Říká vážně já jen přikývnu a následně při zvednu hlavu abych ho mohla políbit.

Líbá mě něžně a já mám zase asi milion motýlků v břiše. Svoje rty pomalu přesouvá na můj krk a potom na má prsa.

Můžu se zbláznit z toho co se mnou dělá. Polibky se přesouvá čím dál níž až k lemu mých kalhotek.

„Neboj se." Šeptne a líbá mě na podbříšku a u toho stahuje mé kalhotky.

Zahodí je a začne mě líbat na stehně přesně tam kde jsou už jen nepatrné jizvy od mého řezání se.

Znovu se zvedne, olízne si dva prsty a znovu začne líbat mé rty. Rukou sjede přesně na mé nejcitlivější místo, které začne pomalu dráždit.

„Kurva." Vzdychnu do jeho rtů.

Po chvilce do mě oba prsty zasune a začne s nimi ve mně pohybovat. Pokračuje-jen čím dál víc zrychluje.

„Bože." Vzdychnu hlasitě. Jeho rty se znovu přesunuly na můj krk kde mě občas lehce kousne.

Jeho prsty se ve mně pohybují neskutečnou rychlostí a já mám pocit, který jsem ještě nikdy neměla.

Mé nohy se začnou třást a já se snažím tisknou stehna k sobě. Calin má ale větší sílu a tak mi je jednou rukou drží pěkně od sebe. Prohýbám se v zádech a zakláním hlavu jak jen to jde.

„Caline." Vzdychnu naposledy když mnou prochází ta vlna krásného, ale neznámého pocitu.

Naposledy mě políbí na stehno a pak se zvedne, natáhne se k nočnímu stolku a z balíčku vytáhne dva kapesníky, kterýma utře mě i své prsty.

Jsem zmatená z toho co dělá. Nikdy se mi nestalo, že by se o mě kluk takhle staral. Možná to bude tím, že mi nic takového můj kluk nikdy nezpůsobil.

Zvedne se a sebere moje věci ze země. Sedne si zpátky ke mně. Pořád se z toho vzpamatovávám. Natáhne mi kalhotky a potom mě vytáhne do sedu a přes hlavu mi natáhne triko.

„Co je s tebou?" Ptá se když si všimne, že jsem tak trochu mimo.

„Nic musím se z toho vzpamatovat." Odpovídám. Calin se jen usměje a dá mi malou pusu na rty.

Nevinná růžeKde žijí příběhy. Začni objevovat