29.

498 24 6
                                    

„Jdeš si zapálit?" Zvedá se z postele a já hned po něm.

Oblečeme si bundy a odejdeme na balkón kde mi Calin nabídne cigaretu a následně mi jí zapálí.

„Díky." Usmívám se na něj.

„Nemáš zač." Otáčí se ke mně a pak si zapálí tu svou.

- - -

„Mám tě rád." Posadí si mě na svůj klín a objímá mě.

Neodpovídám. Nevím co mám odpovědět mám ho totiž asi víc než ráda. Proč mi tohle vlastně říká? Má mě rád jako kámošku? Ale s kamarádkou by asi nedělal to všechno co dělá se mnou. Nebo jo?

V hlavě mi utkvěla jeho věta „protože mě bavíš." Má mě jen pro zábavu? Až ho přestanu bavit odkopne mě? To by snad neudělal ne?

„Hej ty mi na to nic neřekneš?" Drkne do mě, ale pořád mě drží ve svém medvědím objetí.

„Nevím co na to říct." Zvednu hlavu, kterou jsem měla doteď položenou na jeho rameni a podívám se mu do očí.

„Co kdybys řekla, že mě máš taky ráda?" Zvedá obočí.

„A co kdyby tys mi řekl co měla znamenat tvoje věta protože mě bavíš." Odhodlám se zeptat a zároveň se tím vyhýbám odpovědi.

„Jo takže tohohle se bojíš." Uchechtne se.

„Nebojím a není to vtipný." Zabručím a slézám z jeho klína.

„To teda je zvlášť když se kvůli tomu takhle zlobíš." Směje se mi.

„Kotě mám tě rád kdybych neměl netrávím s tebou tolik času když s tebou ani nespím." Vysvětluje.

„Vyčítáš mi to?" Ptám se.

„Ne takhle jsem to nemyslel. Nevyčítám ti to, ale chci ti říct, že tě právě nemám jenom na sex, protože kdyby jo nebyl bych teď s tebou." Chytá mě za ruce.

„Já to nechápu jsme kamarádi? Děláme věci co by kamarádi dělat neměli." Svraštím čelo.

„Dobře tak mám tě moc rád a nerad bych o tebe přišel takže budeš se mnou chodit?" Ptá se s úsměvem.

Nevím. Asi je to to co jsem celou dobu chtěla, ale teď prostě nevím co na to říct. Nejsem si jistá jestli je to nejlepší nápad.

„Já nevím." Odpovídám.

„Ale já vím." Usměje se s přitáhne si mě k sobě. Spojí naše rty. Bože začínám být závislá.

Zase si mě vezme na svůj klín, ale tentokrát se se mnou v náručí zvedne a odchází z obýváku do ložnice.

„Chceš to?" Ptá se když mě položí na postel a klekne si nade mě.

„Ano." Odpovídám a za zátylek si ho přitahuju k sobě.

Své polibky přesouvá na můj krk, do kterého mě lehce občas kousne. Už jen tohle mě dostává totálně do kolen.

Rázem je všechno naše oblečení poházené všude možně po místnosti a já jsem ztratila odvahu.

Calin se objeví nade mnou a znovu mě políbí.

Najednou se ze mě zvedne a sedne si vedle mě.

„Proč jsi přestal?" Ptám se jako bych se nebála.

„Kotě máš ruce v pěst, třeseš se jak stěně a opravdu to nechceš." Soucitně se na mě usměje a znovu si natáhne boxerky.

„Promiň." Omlouvám se, ale pořád ležím nahá na svém místě.

„Neomlouvej se." Podívá se na mě. „Proč se neoblečeš ne, že by se mi tenhle pohled nelíbil, ale za chvíli se asi zblázním." Kouká na mé nahé tělo.

„Ehm." Snažím se vymyslet jak to říct.

„Kočko ty chceš abych zopakoval to co minule žejo." Jeho úšklebek se zase objeví na jeho tváři.

„Eh jo?" Je mi neskutečně trapně.

„Nemusíš se za to stydět stačí říct." Usměje se na mě.

Nevinná růžeKde žijí příběhy. Začni objevovat