23.

483 21 5
                                    

„Pojď se mnou na panáčka ještě." Motá se Viktorovi jazyk.

„Jasně jdeme." Odpovídám v zápětí a jdu za ním do kuchyně.

Nalije nám objema panáka vodky a pak mi toho mého podá.

„Na tvůj vztah s Calinem." Ťukne si se mnou.

„Žádný není." Odpovídám zamyšleně.

„Ale bude." Mrkne na mě a nalije dalšího panáka.

„Souhlasím." Zjeví se tady nejednou z čista jasna Calin.

„To víš, že jo." Otočím se k němu a když vidím jeho úšklebek přiblížím se k němu a spojím naše rty. Kdybych neměla tak 2 promile na žíle asi bych to neudělala.

Calin si mě za pas přitáhne blíž k sobě a náš polibek prodlouží.

„Hej já jsem tady ještě furt taky." Ozve se za mými zády Viktor.

„Sorry borče." Odpovídá na to Calin a pouští mě ze svého sevření.

Naše panákování pokračuje ještě asi půl hodiny a pak si už jen pamatuju jak mě někdo nese po schodech nahoru.

- - -

Ráno se budím celkem brzo na to jak jsem to včera s Viktorem přehnala. Calina už vedle sebe ale nenacházím. Slyším sprchu a tím pádem je jasné, že je Calin tam.

„Dobré ráno kotě." Zachraptí Calin když vychází s ručníkem okolo pasu z koupelny. Bože to tělo.

„Dobré." odpovím jednoduše a svůj pohled radši zaměřím jinam než na jeho tělo. Na to se Calin jen uchechtne a já se tedy raději zvednu z postele a s pohledem zabodnutým v podlaze odcházím do koupelny.

- - -

Na dnešek nemá nikdo žádné plány takže to vypadá, že celý den strávíme u filmů nebo hraním nějakých her. Je celkem škoda, že je taková zima, protože jinak by se dalo jít na nějaký výlet, anebo by se třeba dalo grilovat. Bohužel nám ale nic z toho počasí neumožňuje.

„Jdeš se dívat na film?" Zaklepe mi na dveře Vojta.

„Jojo jasně jdu." Zvedám se z postele a seběhnu schody.

„Co to bude až to bude?" Ukazuju na začínající titulky.

„50 odstínů šedi." Zajásá Willy.

„To si děláte prdel je vám 13?" Ptám se.

„Ne, ale většina to ještě neviděla." Ozve se Viktor.

„Na to se s váma dívat nebudu." Otáčím se k odchodu.

„Ale no tak kotě máš strach, že se budeš červenat?" Provokuje Calin, který čeká až se dodělá asi pátý pytlík s popcornem.

„Ne to fakt nemám ten jejich pokus o erotiku nebo co to mělo být se fakt nepovedl." Odpovídám.

„No vidíš tak se nemáš čeho bát." táhne mě za ruku na gauč Viktor.

„Fajn." Sednu si vedle Viktora.

Začáteční titulky už končí a přesně v tu chvíli si vedle mě sedá Calin s miskama popcornu, které podává klukům.

- - -

„Bože tohle je nejnudnější film na světě." Stěžuju si. „50 odstínu nudy." Dořeknu po chvíli.

Calinova ruka se posouvá na mém stehně kousek víš a já prudce vydechnu.

„Kotě buď zticha." Šeptne mi do ucha. Nevím o co se snaží, ale vím, že mu to vychází. Zmáčkne mi ho a pak svou ruku zase sesune na její původní místo.

Periferně jen vidím jak se Viktor uchechtl. Drknu do něj loktem a Viktor se začne chechtat ještě víc.

„Drž hubu." Zavrčím směrem k Viktorovi. Vypadá to, že ho to akorát ještě víc rozesmívá.

„Ticho buďte." Křikne David.

- - -

Film končí a já jsem nejšťastnější na světě. Konečně.

„Tak a teď ještě dvojku a trojku." Tleskne Willy.

„Neee už ne prosím." Kňourám jak malé dítě.

„Dělám si prdel vždyť je to pičovina." Uzná Willy a já si oddechnu, že to nemyslí vážně.

Nevinná růžeKde žijí příběhy. Začni objevovat