39.

471 23 2
                                    

Calin se právě vrátil se dvěma plnýma taškama. Co v tom táhne však jsem ho poslala jen pro tampony.

„Co v tom táhneš?" Směju se mu.

Obě tašky položí vedle mě na gauč a já se do nich kouknu.

Koupil asi 5 krabiček tamponů.

„Ty si myslíš, že mám mezi nohama Niagary? Ptám se.

„To snad ne, ale nebyl jsem si jistý tak jsem vzal víc však to se hodí vždycky ne." Řekne.

„Dobře děkuju." Usměju se na něj a dávám mu pusu.

Z tašek vyndávám zbytek věcí. Je tam asi pět čokolád nějaké křupky a oříšky a snad všechno co měli v obchodě.

V další tašce je velká petka pepsiny, dvoje brambůrky a pivo.

„Kdybys měla chutě." Usměje se na mě.

„Ty jsi nejlepší." Dávám mu pusu a on si mě přetahuje na svůj klín.

Naši pusu trochu protáhne a své ruce umisťuje na můj zadek.

„Možná bych si zasloužil nějakou odměnu co myslíš?" Mrkne na mě.

„Pro co, že jsi jel do toho obchodu?" Dělám z něho debila.

„No pro tampóny." Odpovídá jak kdybych byla debil já.

„A to znamená co?" Ptám se dál.

„No, že máš krámy, ale pusu máš v pořádku, že jo." Vysvětlí jak to myslel.

„To si ještě rozmyslím." Mrknu na něj taky a sednu si zpět zase na gauč vedle něj.

- - -

„Co je?" Ptá se Calin když se vrátí s krabicou pizzy, pro kterou šel dolů před panelák.

„Bolí mě břicho." Stěžuju si a choulím se ještě víc do klubíčka.

Pizzu odloží na noční stolek a lehá si ke mně. Hned si lehnu na jeho hrudník a on si hraje s mýma vlasama.

„Můžu ti ještě nějak pomoct?" Ptá se.

„Jen tady buď se mnou."

- - -

Sedíme na gauči a koukáme se na film a mně to strašně nebaví vlastně ani nevím co to je.

Proto se rozhodnu vyplnit mu jeho přání a pomalu se zvednu a sednu si na něj.

„Co děláš?" Ptá se a ruce pokládá na moje boky.

„Nic." Šeptnu a začnu ho líbat na krku.

„To je hezký nic." Pomalu se sesunu na kolena před gauč a začnu mu stahovat kalhoty i s boxerkama trochu se přizvedne aby mi s tím pomohl.

Chytnu ho do ruky a parkrát po něm přejedu. Celého ho olíznu a potom si ho strčím po pusy.

„Bože." Vzdychne.

Pohybuju rty nahoru a dolu. Calin si moje vlasy omotá okolo ruky a začne si tempo určovat sám.

Cítím, že za chvíli bude a proto přidám ještě víc. Chvíli mi přidrží hlavu až úplně dole a pak se mi udělá do pusy. Všechno to spolykám.

„Tahle se mi líbíš." Pohladí mně po vlasech když si sednu zpátky vedle něj. 

Jen se na něj usměju.

Nevinná růžeKde žijí příběhy. Začni objevovat