Před pár dny vyšel Roadtrip Calin z toho má obrovskou radost, má to fakt úspěch a já jsem na ně oba vážně pyšná.
Dneska má přijet Viktor aby spolu oslavili ten úspěch.
Prý u nás zůstane na víkend i s Týnkou, protože mají po dlouhé době hlídání.
„Kotě?" Zakřičí na mě Calin z ložnice.
„Jo?" Jdu za ním abych zjistila co zase potřebuje nechápu proč nemůže dojít on a furt na mě musí volat jak na psa.
Leží na posteli a kouká do mobilu.
„Co potřebuješ?" Ptám se otráveně.
„Tebe." Řekne zvedne se z postele a jde ke mně. Ruce pokládá na moje boky a tlačí mě ke zdi za mnou.
Líbáme se a on mi pomalu vysvléká tričko, své polibky přesouvá na můj krk a já zakláním hlavu. Otočí nás a shodí mě na postel.
Vysvleče se a pomalu si klekne začne mi svlékat kalhoty. Líbá mě na stehnech a moje kalhotky zahazuje neznámo kam. Přesouvá se zpět k mým rtům a pomalu si nasadí kondom. Obě moje ruce chytí a drží mi je nad hlavou jen jednou rukou. Zasune a začne tvrdě přirážet. Postupně svoje tempo zrychluje a já hlasitě vzdychám jeho jméno. Druhou rukou mi drtí boky. Líbá mě na krku a taky cítím, že mi tam vytváří malé modřinky, kterých se zase pár dní nezbavím.
Ještě párkrát přirazí než se oba zároveň uděláme.
- - -
Viktor a Týna před chvílí přijeli. Kluci zdrhli do studia a my řešíme takové ty holčičí věci.
„Vy s Calinem plánujete miminko?" Ptá se a usrkává ze svého kafe.
„Nějak jsme o tom ještě nemluvili jsme spolu chvíli, ale myslím, že kdyby náhodou něco tak se o něj postará. A i kdyby ne vím, že na potrat bych nešla." Vysvětluju.
„Hele naše holky taky nebyly plánované a podívej se jak je Viktor šťastný, že je má myslím si, že v tomhle to mají s Calinem podobně." Na Viktorovi jde fakt vidět, že je hrdý otec.
„No a co holky vůbec když už jsme u toho zlobí moc?" Usmívám se na ní.
„Hele teď už ani ne už nejsou zas tak malé už chápou víc věcí teda aspoň Viky. Akorát teď Viktor celkem často streamuje a holky by s ním když je doma nejradši byly pořád což prostě nejde, takže občas nějaké scény jsou. Snaží se jim všechny ty koncerty a víkendy co není doma co nejvíc vynahradit, ale bohužel to nejde úplně na 100%. Vím, že ho to mrzí." Říká a jde vidět, že to mrzí i ji.
Omlouvám se, že jsem dlouho nic nevydala, ale byla jsem na dovolené a tam moc nebyl čas ani nálada psát.
-Kačis<3
ČTEŠ
Nevinná růže
FanfictionPříběh je pouze smyšlený. Nemá nikoho urazit nebo zesměšnit. - - - - - - - - - - - Můžou se zde objevovat chyby, vulgarismy, scénky 15+, alkohol a drogy.