36.

436 32 8
                                    

Dneska jdeme do studia přijede i Viktor a bude se řešit hlavně to jejich nové album co by měli za chvíli vydávat.

Calina už jsem celkem dlouho neviděla. Teda pokud se dá jako dlouho brát něco přes týden. Měl nějakou práci a já jsem nechtěla otravovat. Stýská se mi po něm, ale v kontaktu jsme pořád a hlavně když jsem s ním musím počítat s tím, že spolu nebudeme nonstop.

Těším se, že ho dneska znovu uvidím. Tady ale nastává celkem problém. Ve studiu bude samozřejmě i Petr, který si nesmí čehokoliv všimnout. Aspoň ne teď když jsme spolu jen chvíli. Nechci se s ním zbytečně dohadovat.

Prostě se před ním s Calinem musíme chovat jakože nic. Nejsem si úplně jistá, že to oba zvládneme.

Zrovna se chytám a za chvíli pro mě příjde Petr aby jsme mohli vyrazit. Těším se i na něj s ním jsem si sice tento týden vídala, ale i tak.

- - -

Petr otevírá dveře od studia a já za ním jdu jako ocásek.

„Ahoj." Zdravíme jednohlasně celou partu ve studiu.

Všichni se zvednou a jdou nás obejmout.

„Čau kotě." Pošeptá mi do ucha Calin zatímco mě objímá.

Jen se na něj usměju a pak si jdu sednout na gauč. Viktor tady ještě není. Kluci říkali, že by měl do hodiny přijet. Zatím kluci řeší merch a tracky co budou v blízké době vydávat.

„Jdu na záchod." Zvednu se a odcházím z místnosti.

Už si umývám ruce a odcházím z koupelny.

Za dveřmi stojí Calin, který mě v zápětí tlačí zpátky do místnosti. Začne mě líbat a své ruce pokládá na moje boky. Zabouchne dveře a tlačí mě k umyvadlu. Vysazuje mě na pult vedle něj a pokračuje.

Jednu ruku posouvá na můj pas a druhou umístí na mou tvář.

„Děláte si ze mě kurva prdel." Ozve se za Calinovými zády Petrův hlas.

Okamžitě se od sebe odtrhneme a já seskočím z pultu. Petr se otočí a odchází.

„Počkej Petře." Křičím a běžím za ním. Přijdu si jak v nějaké telenovele.

Doběhnu ho až venku před studiem kde si zapaluje joint.

„Chrápeš s ním?" Řekne hned a ani se na mě nepodívá.

Jen sklopím oči a tím mu vlastně odpovím na jeho otázku.

„Proč proboha vždyť jsem ti říkal, že tě jen využije a pak se na tebe vykašle. Proč jsi mi to aspoň neřekla?" Právě proto jak teď vyvádíš.

„Jak to můžeš vědět." Opáčím mu.

„Já ho znám chápeš to vím jak to s holkama dělá vždycky je to to samé naslibuje ti jak strašně tě miluje a pak ho přestaneš bavit a odkopne tě." Dívá se na mě a mně se chce brečet. Nechci věřit tomu co mi říká.

„Péťo, ale." Chci něco říct, ale nemám co.

„Nejsem tvůj táta dělej si co chceš, ale podporovat tě v tom nebudu." Řekne nakonec, zahodí joint a odejde zpět do studia.

Je mi to líto jak to, že jsem se právě pohádala s Petrem tak i to, že má nejspíš pravdu o Calinovi.

Přesně v tu chvíli kdy začnu brečet se otevřou dveře, ve kterých stojí Calin a jde ke mně.

„Neplakej." Stáhne si mě do svého medvědího objetí.

Nevinná růžeKde žijí příběhy. Začni objevovat