Uklízím nádobí po obědě a Calin mi pomáhá.
Poslední misku strčím do myčky a pak ji zavřu.Calin mě chytá za boky a vysazuje mě na linku.
„Ale ale co to děláš." Ptám se když mě začne líbat na krku.
„Mám chuť na dezert." Šeptne mi do ucha a pak mě pod něj políbí.
Bere mě do náruče a odnáší mě na gauč. Položí mě na něj a následně se na mě znovu vrhá. Ani se neobtěžuje mi sundávat tílko a prostě ho roztrhne.
„Hej." Zapištím.
„Promiň." Usměje se na mě jako andílek a pokračuje dál.
Svoje rty přesouvá na můj hrudník a následně mi rozepíná podprsenku.
Abych nebyla až tolik pozadu sundám mu tričko. Pomalu mi z boků stahuje tepláky. Stoupne si a nechá mě polonahou ležet na gauči a jde do ložnice.
Přijde zpátky a rovnou si stáhne kalhoty i boxerky. Zase si na mě lehá a stahuje mi kalhotky. Chvíli mě dráždí rukou a potom o sebe začne třít naše přirození. Natáhne se na stolek pro kondom a následně si ho nasadí.
Zasune do mě celou délkou a já hlasitě vzdychnu. Pomalu se ve mně pohybuje, přitom mě líbá a tím tlumí moje vzdechy.
Zrychluje a svou ruku pokládá na můj krk, který škrtí. Druhou ruku přesune na můj bok, který doslova drtí. Já mám nehty zaryté v jeho zádech.
„Caline." Vzdychám jakmile jeho rty opustí má ústa.
Ještě párkrát přirazí a pak oba dva vyvrcholíme.
Kondom zaváže a hodí ho do koše. Utře mě a pak si lehá vedle mě na gauč.
- - -
Neděle
Calin mě zrovna odváží domů. Tenhle víkend jsem si opravdu užila a o to víc mě mrzí to, že o tomhle nemůžu říct Petrovi.
Vždycky jsme si říkali úplně všechno a já věřím tomu, že on se mi pořád svěřuje. Jenže ja nemůžu. Viděla jsem jeho reakci když jsme se spolu jen šli projít. Nemůžu mu říct, že jsme spolu spali.
„Měj se krásně." Políbí mě na rty.
„Ty taky." Usmívám se na něj.
Potom oba vystoupíme, já si vezmu věci a po poslední puse odcházím domů. Pak jen slyším motor Calinova auta dokud za se ou nezabouchnu dveře.
ČTEŠ
Nevinná růže
FanfictionPříběh je pouze smyšlený. Nemá nikoho urazit nebo zesměšnit. - - - - - - - - - - - Můžou se zde objevovat chyby, vulgarismy, scénky 15+, alkohol a drogy.