Úgy járkáltam a szalonban, hogy Mason már kétszer lecseszett, hogy nem tud miattam koncentrálni. Hosszú idő után ez volt az első alkalom, hogy vendég miatt izgultam. De most képtelen voltam megállni, izzadt a tenyerem és percenként néztem az órámat, meg az ajtót, hogy mikor lép be rajta. Tomy a fejét csóválta csak, de nem tehettem róla.
- Menj mosakodj meg haver, hűtsd le egy kicsit a fejed! - szólt rám. Jobbnak láttam, ha szót fogadok. De amint víz érte az arcom, már hallottam is, hogy megérkezett.
- Én a helyedben nem feküdnék alá - mondta Tomy, szándékosan kétértelműen.
- Pedig hidd el, ez minden csaj vágya! - érkezett a válasz.
- Úgy mellesleg én se feküdnék alá, de mielőtt neki láttok pippantsd le vagy nem tudom, mert eléggé be van feszülve - röhögött Mason is.
- Komolyan?
- Nem, és ne is hallgass ezekre a faszfejekre.
- Miért? A lepippantás nem hangzott olyan rosszul nem? - kérdezett poénkodva Tomy.
Lesajnáló pillantást vetettem rá, a vendégemet meg hátra kísértem.
-Ne is foglalkozz velük.
- Izgulsz? - mosolyodott el szélesen, kivillantva a fogsorára lógó patkó piercinget.
-Talán. Egy kicsit - vontam vállat. Ő válaszul megcsókolt. Nem voltam felkészülve rá, de viszonoztam. Jól esett.
- Édes - cikizett.
- És te? Nem gondoltad meg magad?
-Nem, de szívesen innék előtte egy felest - nevetett zavartan.
-Felejtsd el - mondtam és hogy kicsit palástoljam az izgalmam, elkezdtem előkészülni a bulira.
- Vetkőzzek? - kérdezte szemérmetlenül és egy kicsit hangosabban tette hozzá. - Vagy ellazítsalak előtte?
Hallottam, ahogy a srácok kint felnevettek rajta. Én is elmosolyodtam.
-Vedd le a felsőd és a melltartót. Ezt addig magadra tekerheted - nyújtottam neki egy puha törölközőt, amit kifejezetten neki készítettem elő.
Beállítottam a padot, hogy kényelmes magasságban ráhasalhasson, persze vetettem rá néhány pillantást ahogy megszabadul a megnevezett ruhadaraboktól. Máskor nem lestem volna, de most, nem bírtam magammal.
Felfeküdt elém és pedig elvégeztem rajta is ugyanazokat a mozzanatokat, amiket minden vendégemen, mielőtt felhelyeztem a mintát.
-Na, milyen? Jó lesz? - érdeklődött felkönyökölve.
- Aha, nagyon állat - feleltem. -Nézd meg!
Bailey felkelt és egy másik tükör segítségével megnézte a hátát. Fülig ért a szája.
- Uhhhh! Ez kurva jó lesz! - ugrabugrált izgatottan.
-Biztos, hogy nem gondoltad meg magad?
-Ne viccelj, a pasim ingyen tetkót csinál nekem, ki nem hagynám! - vigyorgott.
- Oké bébi akkor feküdj vissza. Szólj, ha nem érzed jól magad vagy nagyon fáj. Megpróbáljuk ma feldobni a körvonalakat.
- Rendben! - izgatottan fújta ki a levegőt. Elmosolyodtam rajta. Kicseszettül jól fog neki állni! Alig vártam már, hogy felvarjam rá a mintát.
Mindent kommentáltam, mi fog történni, aztán meghúztam az első vonalakat a hátára. Büszke voltam rá, hogy milyen jól bírja. Már elképzeltem, ahogy ebből rendszert csinálunk, egész biztosan fogok még rá varrni. Az élmény hihetetlenül izgalmas volt. Ez egy egészen új közös dolog lett. És egy egészen különleges módon kapcsolt össze minket. Imádtam! Hagyta, hogy tervezzek neki, engedte, hogy megcsináljam, hogy úgy alakítsam ahogy gondolom. Ez hiába tagadnám, hiába a barátnőmről volt szó, kicseszettül jól esett.
YOU ARE READING
Harag és Tinta
RomanceBailey egy átlagos lány akinek az életét folyamatos változások forgatják fel. Grayson egy kicsit sem átlagos srác akinek az életét Bailey forgatja fel. 18+