Az évből már csak a végzős buli volt hátra. Elnéztem nap, mint nap az osztály és az évfolyamtársaimat, hogy mekkora hűhót csaptak körülötte. Nevetséges volt. Úgyis szar lesz. Mégis felvettem a zakómat, mert tudtam, hogy ő is ott lesz. Nem nyugodtam bele, ebbe az egészbe. Már nem érdekelt semmi. Letudtam a sulit, a jelentkezéseket, elmentem az irodába, tovább maradtam a szokásosnál, és a szalonba is csak akkor mentem, ha nagyon muszáj volt. Egyelőre nem vállaltam több melót.
Alannel kerültük egymást. Mondjuk úgy, hogy kötelező jelleggel. Fater úgy határozott, hogy amíg nem rendeződik köztünk ez a kis nézeteltérés jobb, ha külön szárnyban alszunk. Nem tetszett neki, hogy szarrá vertem az öcsköst. Ja, azóta is fájt az állkapcsom, meg az öklöm. De megcsókolta Baileyt, pedig ahhoz csak nekem volt jogom.
Talán túlzás volt a tetkó, de azt hittem megérti. Hogy ő is érzi ezt az erős kapcsolatot köztünk. Aztán meg a keze úgy kulcsolódott Alan nyakába, ahogy az enyémbe kellett volna. Egy hete dobott ki. Egy hete még azt állította, hogy szeret. Hogy kibaszottul engem szeret. Ehhez képest ott találom az öcsém nyelvével a szájában. Ennyire félre ismertem volna? Már csak egy dolog érdekelt.
Hogy ő mit szól, ha én ugyanezt teszem valaki mással.
Kedvetlenül indultam el, a nevelő anyám babusgatását se kívánta most a szervezetem a hülye fotókat a nagy felhajtást az egész miatt. Ők valami nagy dolgot láttak a suli végében, én meg egy lépést a szalonom felé. Most még azt sem. Egyszerűen azt akartam, hogy baszódjon meg mindenki!
A zene is idegesített, és a sok puccba vágott vihogó ember.
Mi a faszt keresek itt? – néztem körül. A szemem megakadt két ismerős alakon. A haverom Roy az aprósággal érkezett. Gondolom azt akarta, hogy legyen jó napja. Majd azért csak megvizsgáltam a kis csajt és el kellett ismernek, hogy dögösen néz ki. Apró volt, de nagyon szexis.
Azt hittem Maya és Bailey együtt jönnek. Ha nem vele, akkor ki a faszommal jön? Itt lesz egyáltalán? vagy teljesen feleslegesen tettem ki a lában otthonról?
Roy amint észrevett rögtön célba is véve és elindultak felém. Ők sokkal vidámabban álltak az estéhez, mint én.
– Csá – böktem oda nem túl lelkesen.
– Látom ma is rózsás a kedved! –vigyorgott a fess úriember.
Lehetett volna, ha nem egyedül érkezem.
– Ja, az. Rózsás – feleltem.
Sokatmondóan összenézett a picurral. Nem tudtam ez mit jelenthet, de nem is érdekelt különösebben.
– Ti, hogy, hogy együtt jöttetek?
– Roy elhívott, úgy – felelte szárazon Maya. Látszott rajta, hogy kifogásolja a társaságomat. Hát, pont leszartam.
– Aha, klassz. Mi van más csaj nem ért rá? – néztem a barátomra.Ha baja van velem legalább adok rá okot, hogy utáljon.
– Seggfej vagy Grayson – jelentette ki Roy.
– Mint úgy álltalában – helyeseltem unottan. Egyre nagyobb kérdőjel lett számomra, hogy mit keresek ezen a nyomortanyán.
– Igen. Pont úgy – motyogta az apró partner is.
– Mondtál valamit? – kérdeztem, mintha nem értettem volna tisztán a célzást.
– Elismételjem? – pillantott rám haragosan. Költői kérdés volt, nem is feleltem.
– Nem lehetne ma estére fegyverszünetet kötni?
– Nem számít. Úgyse maradok sokáig. Nyugodtan savazz csak, ha attól nagylánylak érzed magad.
YOU ARE READING
Harag és Tinta
RomanceBailey egy átlagos lány akinek az életét folyamatos változások forgatják fel. Grayson egy kicsit sem átlagos srác akinek az életét Bailey forgatja fel. 18+