კელი
გაბრაზებული უნდა ვიყო.
ეს არის, რაც ხდება, მაშინ როცა ცხიმიან, McDonald-ის საჭმელს ჭამ? რადგან მე არ ვარ საკუთარი თავი.
მისტერ ტოდი ჩემი გულის სწრაფად ფეთქვის მიზეზია, რომელიც არასდროს გამომიცდია აქამდე, და ჩემი ლოყები საშინლად, საშინლად წითელია. ასე ახლოს ყოფნა მასთან არის თამაში ჩემს ჰორმონებზე და ვფიქრობ, რომ მის დახმარებაზე დათანხმება ერთ-ერთი საშინელი არჩევანი იყო, რომელიც ოდესმე გამიკეთებია. თავს უცნაურად ვგრძნობ და ეს ცოტათი მაშინებს.
მისი თვალები ჩემს თვალებს ბურღვას და მე შეშინებული ვარ, რომ არ დაინახოს ჩემი გაწითლებული ლოყები.
დიახ, ვბრაზდები. ეს ოფიციალურია.
,,შენ იმის ნახევარიც არ დაგინახავს, კელი, რაც გავაკეთე, არა?''
თვალებს ვხუჭავ.
,,ა-რა სერ, შეგიძლიათ კიდევ ერთხელ გააკეთოთ?''
მე ველოდები, როდის მეტყვის საყვედურს, მაგრამ ის მაოცებს, როდესაც დგება და ჩემს ჰალსტუხს ხელში იქცევს. ,,კელი.''
,,დიახ, სერ?''
,,ხომ იცი, რომ ვერ ვიტან იმის გამეორებას, რაც უკვე ერთხელ გავაკეთე, არა?'' ის იწყებს ჰალსტუხის გახსნას, როდესაც მე მის შეკითხვაზე თავს ვუქნევ.
,,მაშინ, რატომ აკეთებ ისე, რომ ამის გაკეთება მომიწიოს?'' მზერას ჩემსკენ აპყრობს.
ეს კაცი ძალიან თავდაჯერებულია, როცა საქმე თვალების კონტაქტს ეხება და მე არ შემიძლია ამის ატანა. შეწყვიტე ჩემს თვალებში ყურება, ღმერთო!
იგივე სიცხეს ვგრძნობ ჩემს სახეზე და ჩემს თვალებს წიგნებზე ვაჩერებ, რომლებიც მის მაგიდაზე დევს, ვითვლი რამდენი ცალია, რომ სიწითლე მოვიშორო.
,,ბოდიში.''
,,ვერ ვიტან მობოდიშებას. ამიტომაც მირჩვენია, რომ შენი თავი ისეთ მდგომარეობაში არ ჩააგდო, სადაც ბოდიშის მოხდა მოგიწევს. ჩემს ხელებს შეხედე და სხვაგან არ გაიხედო.''