ბავშვებო კომენტარები!!🥹 და დასქრინვა არ დაგავიწყდეთ თუ გინდათ კიდევ ერთხელ წაკითხვა❤️
მესამე ადამიანის თვალთახედვა
ჰაერის პირობების შერბილება ერწყმის კონცერტის ხმოვან სისტემას, რომელიც ოთახში მოდის.
კელის აქვს ლურჯი მელნის კალამი დაჭერილი პირის კუთხეში, ის ჩვეულებრივ ღეჭავს მას,როდესაც მეოთხე კითხვას უყურებს თავისი ისტორიის დავალების შესახებ.
მიუხედავად იმისა, რომ სტუდენტთა უმეტესობა ემზადება მკვლელის, ახალგაზრდა მომღერლისა და მუსიკოსის სანახავად, რომელიც სკოლაში კონცერტისთვის დაიქირავეს, ის ხაფანგშია მისტერ ტოდის კაბინეტში და ტვინის უჯრედებს ამძიმებს იმ ათი კითხვის გამო, რომლებიც მას მისცა სრული.
კელი სრულიად იმედგაცრუებულია, შეცბუნებული, რომ შეიძლება ვერ შეძლოს მისი პარასკევ საღამოს ტკბობა, როგორც ყოველთვის.
დღის ვარსკვლავი თანდათან იჩენს თავს გარედან, მისი სითბო იღვრება ფანჯრებიდან და ქმნის მყუდროების ოთახის თავზე; ამასთან, მას არ ახლავს მისი თანამგზავრი ჰაერი.
კელი წამწამების ქვეშ გაჰყურებს მის რეპეტიტორს, რომელიც ტყავის სავარძელში ზის და მშვიდად წერს ნიშნებს, ფეხი მეორეს გადადო.
ის იმდენად მშვიდად და დაწყნარებულად გამოიყურება, როდესაც ის საპირისპიროდ გრძნობს თავს.
რამდენადაც არ უნდა სიამოვნებდეს კელის ახლა მასთან ყოფნა, აუცილებლად უნდა დატოვოს აქაურობა, რადგან იგი დერიკს დაპირდა სახლში გასვლის შემდეგ, რომ იგი ღონისძიებისთვის მოვიდოდა.
აუდიტორიიდან ხმამაღალი აჟიოტაჟი მოუთმენლად იწვევს მის ფეხებს, მაგრამ რაც უფრო მეტად ღელავს, მით უფრო ნაკლებად ფუნქციონირებს
ტვინი. ახლა მის ქაღალდზე ყველაფერი დაშიფრული კიბერ ენაა, შემთხვევითი სიმბოლოების და სიმბოლოების სერია, რომლებისაც არ აქვთ კონტექსტი.