კელი
ისეთი შეგრძნება მაქვს, თითქოს ჩემი ტუჩები ტკბილ, რბილ მარშმელოს შეეხო.
ვფიქრობ, საოცრებათა ქვეყანაში დავიკარგე, სადაც ყველაფერი ტკბილეულისა და შოკოლადისგან მზადდება და ... თაფლის ფერი თვალები.
მე სწრაფად ვხუჭავ თვალს, როდესაც ჩემი პედაგოგი უყურებს ჩემს გაბრწყინებულ სპირალში, ჩვენი ტუჩები კვლავ ერთამნეთზეა.
ტკბილეულის ციხე იწყებს გაუარესებას და ცისარტყელა შავი და ნაცრისფერი ხდება, როდესაც ვაანალიზებ იმას, რაც დედამიწაზე ახლახანს მოხდა ან ხდება.
მე მას ვკოცნი! მისტერ ტოდს ვკოცნი!
ოჰ, ღმერთო. ჩემი პირველი კოცნა ...
სწრაფად ვაშორებ პირს და თვალებს ვახელ, როცა ის სკამის ქვეშ წევს და ისე გამოიყურება, როგორც ღარიბი უდანაშაულო ადამიანი, რომელსაც ახლახანს გაუსწორდნენ.
მან რამდენჯერმე დაახამხამა თვალი და საცავის მცირე განათებამ დიდ საქმე არ შეასრულა ლოყებში მარწყვის ელფერით შესანიღბად.
შემდეგ მკაცრი სიჩუმეა. ჩემთან ერთად შეძრწუნებული მიყურებდა და უსიტყვოდ. ბოლოს, ჩემი ხელი მაღლა მიდის, რომ პირი დაფაროს, მაგრამ შუა გზაზე ჩერდება, როდესაც ბოდიშს ვამბობ.
,,ღმერთო ჩემო ... ძალიან ვწუხვარ!"
უხერხულია. ჯანდაბა, ის ალბათ ტრავმირებულია. ის ყლაპავს სქელ ნეწტვს. ,,მე არ მინდოდა, რომ ეს მომხდარიყო. ო, ღმერთო ..." საშინლად გაწითლებული ვარ.
შემდეგ კი მისი ტუჩების კუთხეში რაღაც იპყრობს ჩემს მზერას.
სისხლი! მას სისხლი მოსდის!
,,მისტერ ტოდ!" ვსუნთქავ. ეს წითელი ნივთიერება ყოველთვის მაყენებს პანიკის რეჟიმში. ყველაფერი მაშინ დაიწყო, როდესაც პატარა ვიყავი, შეიძლება ცხრა წლის, და კევინი ღიზიანდებიდა ჩემით მთელი დღის განმავლობაში. გრძელი ამბავია. მოკლედ მე კიბისე გადავატრიალე, რომელზეც ადიოდა და ბოლოს მან შუბლი დაარტყა.