24

437 17 1
                                    

მესამე ადამიანი

,,ვოაჰ. მაოცებს. როგორ ხვდები ადამიანს?'' მია თმას უკან აგდებს, გაბრაზებულია. ,,უბრალოდ შენს დედააფეთქებულ ტუჩებს სხვას ადებ თითქოს გარყვნილი იყო. რაღაც გაუგებრობაა, როგორც მე ვიცი, ის მხოლოდ მისი ბავშვობის-'' ჩერდება, როდესაც კელის ცრემლებს ხედავს.

,,კელი..''

შემთხვევით, ძალიან ხმამაღლა თქვა ეს ყველაფერი, ამიტომ როდესაც იკაია ნიკოლაის მოშორდა მან ზემოთ აიხედა.

მიას თვალები გაუფართოვდა და კელი შეატრიალა.

,,ჰეი.. თვალები შეიმშრალე, ჰო?''

რომ შეეძლოს. ასეთი ადვილი რომ იყოს. ძალიან ტკივა, როდესაც სხვასთან ერთად ხედავს და ეს არარის ის შეგრძნება, რისი გამოთქმა შეუცლია. ეს ძალიან მტკივნეულია და ის მას გულში გრძნობს.

,,არა უშავს. რაღაც გაუგებრობაა. არ ვფიქრობ, რომ ერთად არიან. ის უბრალოდ მისი მეგობარია, კარგი?'' კელის თავს აწევინებს.

კელის თვალები წითელი და სველია, მის თმაზე კი მისი ცრემლებია.

,,თვალები შეიმშრალე სანამ შემოვა, კარგი? არ დაანახო, რომ ტირი. ყველაფერი კარგად იქნება.''

კელი თავს უქნევს და მაგიდისკენ მიდის.

,,მოდი, დავალებაში დაგეხმარებით.'' მია შესანიშნავია მათემატიკაში, ყველა საგანში კარგია, თუმცა მათემატიკაში საამაყო ნიშანი ყავს. კელი მასთან მიდის და კალამს აცლის.

,,მიხვდება, რომ მე არ დამიწერა.'' ამბობს.

,,ჰეი, არ იღელვო, კელ. დღეს კონცერტია. შვიდზე იწყება. გინდა წავიდეთ?''

,,იქ როგორ წავალთ?''

,,ნიკს ვთხოვ, რომ წაგიყვანოს. შეგვიძლია წავიდეთ და გავერთოთ.. ჩვენ, გოგოები. რას იტყვი?''

კელი ნაძალადევად იღიმის და თავს უქნევს.

,,კარგი. ახლა ტირილი შეწყვიტე, კარგი?'' მია უღიმის, კელი კი თავს აქნევს.

მაჩვენე. Where stories live. Discover now