33

919 18 8
                                    

🔞გაფრთხილება: თავი შეიცავს სექსუალურ კონტენტს

..

მესამე ადამიანი

კელი სველი დგას ნიკოლაის სააბაზანოში, ელოდება მას, რომ მისი მშრალი მაისური მოუტანოს. ძალიან სრხვენია, რომ მის სახლში მოულოდნელად სტუმრად მოვიდა, მაგრამ მისი მშობლების დაშორება ყველა სასირცხვილო გრძნობას წონს.

მშიშრები. არაფერი არარიან გარდა მშიშრებისა მის თვალებში. კელის აზრით, სიყვარული არასდროს არის უშედეგო. მათ რომ შეეძლოთ როგორღაც იმ მიზეზის გახსენება რის გამოც პირველად ერთმანეთი შეუყვარდათ, იქნებ გამოესწორებინათ რაღაცები. კონსულტაცია. იქნებ სცადონ ცოლ ქმრის კონსულტაცია. ბევრი წყვილი აკეთებს ამას.

სააბაზანოს კარი იხსნება, და ნიკოლაის ხედავს. ახლა მას შავი მაისური აცვია. ახლა გულგატეხილი რომ არ იყოს, მის ტატუებზე ითამაშებდა. ასევე კელი ხედავს მის ვარდისფერ კერტებს.

,,კელი?''
მისი ხმა მას დედამიწაზე აბრუნებს და თვალებს წევს, რომ მის მიმართ

,,შეგიძლია ეს ჩაიცვა". 

"მადლობა.."  კელი მას მისგან იღებს.  ნიკოლაის თვალები მაშინვე მის მკერდთან მიდიან. ამჩნევს, რომ მისი ბლუზიდან ჩანს თეთრი ბიუსჰალტერი.

კელი იჭერს მის მზერას და შემდეგ სხეულზე ხელს იხვევს, რაც იწვევს ნიკის პატარა ხითხითს.

,,ნუ დაფარავ ჩემს გარშემო შენს თავს, კელი. არ გინდა."

კელი წითლდება და ნიკოლაი მისი თმის გაშრობას იწყებს. ნიკოლაის უყურებს, ფიქრობს თუ როგორი იღბლიანია. ის ყოველთვის მასთანაა, როდესაც სჭირდება.

ნიკოლაის სახე ფოკუზირებულია, მისი ვარდივით ტუჩები და წარბები შეკრულია. რაღაცა, რასაც იმ დროს აკეთებს, როდესაც მთელს მის ყურადღებას თავის დავალებას უთმობს.

მადლობელია, რომ ყოველთვის შეუძლია მასთან მისვლა, როდესაც თავს უიმედოდ გრძნობს, და მას არც უნდა რამის უკან დაბრუნება გარდა მისი წარმატებისა და კარგად ყოფნის.

მაჩვენე. Where stories live. Discover now