მესამე ადამიანი
სიტყვები აღარ დარჩა, რომ კელიმ სირცხვილი აღწეროს, რომელიც მის სმიტმა გამოაცდევინა. ქალი ისე დაელაპარაკა, თითქოს ორი წლის ბავშვი ყოფილიყოს! ბავშვი, რომელსაც არ ესმის ბანალური ცხოვრების პრინციპები. ვერ იტანს, როდესაც ჭკუას არიგებენ. და, მას დებილი დაუძახეს. ამას კი ვერ აიტანს.
იმაზე მეტად გაბრაზებულია, ვიდრე ოდესმე ყოფილა. მის ოთახში შედის და ზურგჩანთას იღებს.
სულელი ცრემლები ისევ აგრძელებენ წამოსვლას, იმისდა მიუხედავად თუ რამდენად ძლიერ ცდილობს კელი მათ შეკავებას.
მაგრამ კელი იმაზე უფროა გაბრაზებული, რომ მთელი იმ დროის განმავლობაში იქ იდგა და იმ ქალს უფლებას აძლევდა დაემცირებინა. შეეძლო დაეყვირა, ან დაერტყა, მაგრამ ის მზად არარის სკოლიდან გაგდებისთვის. ჯერ არა! მაშინ, როსესაც არავისთვის დაუმტკიცებია მისი აკადემიკური შესაძლებლობები.
ახლა, მისი გეგმაა, რომ ეს დაწყევლილი ადგილი დატოვოს და სახლში წავიდეს. ის ძალიან შეურაცხყოფილია იმისათვის, რომ აქ დარჩეს. ის ამ ქალს თვალებში ვეღარ შეხედავს, ვერც მისტერ ტოდს.
ეს კაცი მთელი დღეა მას აწვება. ის პირველი მიზეზია, თუ რატომ აქვს საშინელი დღე.
კელი მიდის ქვემოთ და გარეთ გადის.
შუადღის ქარი მძიმეა, მის ნესტოებს აცივებს, ისევე როგორც მის ლოყებს.
ქუჩა, რომელზეც ახლა კელი მიდის, გარშემორტყმულია ხეებით, სადაც არავინ ცხოვრობს და არც არაფრის ნიშანია.
იმედოვნებს, რომ მალე აღმოჩნდება ქალაქში. საუბედუროდ, კელის მთელი ექსკურსიის გზაზე ეძინა, ამიტომ არ ახსოვს რანაირად ან სად უნდა წავიდეს.
შემდეგი ათი წუთიანი ბოდიალის შემდეგ, კელი იწყებს იმის ფიქრს, თუ როგორი სულელური იდეა იყო კურორტის დატოვება. მაგრამ ის ძალიან გაბრაზებული იყო მისტერ ტოდზე, შემდეგ მის სმიტმაც დაუმატა.