27

661 25 6
                                    

მესამე ადამიანი

,,ზამთრის ბურთი. ახალი ტუქსედო (სმოკინგისნაირი რაღაცაა.) დამჭირდება. მამაჩემმა აიღო, რომელიც მქონდა.'' ამბობს დერიკი.

კელი იცინის, თავს აქნევს, როდესაც წლის დამამთავრებელ ვახშამზე საუბრობენ.

ეს უჩვეულო რაღაცაა, რასაც Camber High აკეთებს პირველი სემესტრის დამთავრების დროს. მხოლოდ ერთი კვირაა დარჩენილი ახალი წლის არდადეგებამდე, და დღეს მათი გამოცდების ბოლო დღეა. უფრო მეტად ვერ ინერვიულებს.

ბოლო საგანი აქვს, ისტორია ლანჩის შემდეგ. წინები ძნელი არ იყო, და კელი აღიარებს, რომ ეს შესანიშნავი გარდაქმნაა. თითქმის ყველაფერი რაც ისწავლა, ტესტის ფურცლებზე აღმოჩნდა, და ის მადლობელია მისტერ ტოდისთვის რომ ყველა ნაბიჯში დაეხმარა. ყველაფერი რაც კი ასწავლა, ფურცელზე აღმოჩნდა.

როგორღაც, მას არ უნახავს ის მთელი კვირაა- მას შემდეგ რაც გამოცდები დაიწყო. თითქოს თავს არიდებს.

,,ასეთი რაღაცები ჩემი არარის. ვერასდროს ვმხიარულდები ამით.'' მხრებს იჩეჩს, არარის დაინტერესბული.

ზარი ირეკება და ისინი იწყებენ გამოცდის ოთახში შესვლას.

,,ის მაგარია. ხედავ ხავლხს Camber High ის მახინჯი მწვანე უნიფორმების გარეშე.'' ამბობს დერიკი.

,,ისტორიის ფურცლები რომელიც გამოგიგზავნე, მათ შეხედე მაინც?''ეკითხება და დერიკი თავს უქნევს. 

,,ჰო, ვნახე.''

,,ჰო, კარგია.'' თვალებს მას უშვერს. ,,მინდა, რომ ერთი და იგივე კლასში აღმოვჩნდეთ მეორე სემესტრისათვის.''

,,ყველაფერი კარგად იქნება. ნუ ღელავ.'' თმას უწევს. ,,მომწონს, როგორი ფოკუზირებულიც ხარ.''

,,ნუ, ვცდილლობ.'' იღიმის, როდესაც ოთახში შედიან და მათ პირადობას მის პეტერსონს აძლევენ, რომ შეამოწმონ.

მათ იპოვეს თავიანთი სახელებით. მაგიდები ანბანის ფორმითაა, და რადგან კელისა და დერიკის სახელების პირველი ასოები არც ისე შორსაა, არც ისინი სხედან შორს.

მაჩვენე. Where stories live. Discover now