მესამე ადამიანი
კელი ქვემოთა სართულზე მიიჩქარის. კედელს ეყრდნობა ხელით, რომ გაანალიზოს, თუ რამოხდა.
ის მას შეეხო.
ის მის.. რაღაცას შეეხო.
იფიქრა, რომ ბამბის პირსახოცით იყო დაფარული; მაგრამ კელიმ იგრძნო, ყველაფერი მატერიის ქვემოთ.
როდესაც საქმე მამაკაცის რეპროდუქციულ სისტემას ეხება, კელი ისეთივე უმეცარია, როგორც მისი სხვა მრავალი საგნისადმი. მისი ბიოლოგიის გაკვეთილების უმეტესი ნაწილს ატარებს ჩანთის დიდი განყოფილებიდან ვიდეოს ყურებაში ან ქურდულად ყურებაში; ამიტომ მას არ შეუძლია გაშიფვრა, თუ რას გრძნობდა, დისტანციურად ნორმალურიც კი იყო.
ეს იყო ძალიან ... დიდი.
თავის გაქნევით ცდილობს წაშალოს მეხსიერება, მაგრამ მისი აღშფოთებული გული იქ არის.გული ათჯერ მაინც უცემდა წამში.
მის ბლუზას იხსნის, რომ უფრო მეტი ჰაერი მიიღოს. მიუხედავად იმისა, რომ სახლი ნიკოლაის საჰაერო პირობებისგან ნოტიოა, მას არ შეუძლია შეაჩეროს მის ტანზე სიცხე.მას არ შეუძლია დაიჯეროს, რომ იგი უბრალოდ შეეხო მას! როგორ გამოიყურება ახლა ის ამ მამაკაცის თვალებში ?!
შეცბუნებული სახით აჩერებს ხელებს და სუნთქვაშეკრული აწვება გვერდით კედელს. მას არ სჯერა რომ შეეხო. "კარგად ხარ?" უკნიდან მხიარული ხმა მოდის და ის ტრიალებდა, სადაც ხედავს მიას სააბაზანოს კართან, რომელიც იგი ცოტა ხნის წინ იყო შესული. მისი ფეხები დაფარულია მუხლამდე სიგრძის წინდებით.
ისევ მისი ბლუზა აცვია, სკოლის ფორმა.
,,დ-დიახ." ძლივს ხნავის კელი ბოლოს, და ახალგაზრდა გოგონა იცინის. შემდეგ კი ტრიალდება და თავის გზას უდგება.
თუმცა, რამდენიმე წუთში კელისკენ ტრიალდება და ეკითხება:
,,გინდა, ჩემთან ერთად ფილმს უყურო?"