კელი
ჩემი შუბლი წინ მიიწევს; ცდილობს, რომ შეავსოს ჩვენ შორის დარჩენილი პატარა სივრცე. მისტერ ტოდი თმის სველ ზოლებში მიყურებს, მაგრამ მე ვერ ვცნობ მის სახის გამომეტყველებას, რადგან გონება გამისივდა ამ უცნაური სურვილით, რომ ვიგრძნო მისი პირი ჩემს ტუჩებზე.
მე მხოლოდ მისი ტუჩების შეგრძნება მჭირდება.
Მხოლოდ ამ ერთხელ.თვალებს დახუჭვის საშუალებას ვაძლევ, როცა წინ ვაბიჯებ, მისი ცხვირი კინაღამ მეხება, რადგან მის ნაპრალს ვამაგრებ. მაგრამ შემდეგ შედგენილი ხმა, ორი მარტივი სიტყვის ტრანსპორტირება, არღვევს ჩემს გრძნობებს. "Რას აკეთებ?" ვიყინები და თითქოს ტვინი დაუბრუნა თავის ფუნქციას, წამით ვკითხე იგივე კითხვა საკუთარ თავს.
კელი იანგ, რას აკეთებ?
ყელს ვისუფთავებ. მკლავებს ვშლიდა მის უკან ქოლგას ვანიშნებ. ,,ქოლგა. მე მხოლოდ ქოლგის აღებას ვცდილობდი ..." ამას აზრი არ აქვს! მან თავი გვერდზე გადახარა, მე კი მივწვდი ხელს, ჩვენი ლოყები კინაღამ შემეხო, რადგან გაქცევის ერთადერთ გზას ვიჭერდი. ცოტა ხნით ძირს ვწევ და საპირისპირო მიმართულებით ვატრიალებ თავს, როცა სირცხვილისგან თვალებს ვხუჭავ.
ჯანდაბა.
,,ახლა ჩემს სახლში ერთადერთი მიაა; მე სწრაფად უნდა გაგიყვანო სახლში". ის ფეხზე დგომას იწყებს და პირში კბილებს ვაცახცახებ. დამცირების განცდა, რომელიც ნელა მიბრუნდება, დიდი ინტენსივობით იჩენს თავს. ჭირვეული მე ღმერთს ვევედები, რომ მას არ დაუნახავს ის, რისი გაკეთებასაც ვცდილობდი. ვგულისხმობ, რომ ჩემი საბაბი სულელური იყო, მაგრამ იმედი მაქვს, რომ საკმარისად დამაჯერებელი იყო.
რა ჯანდაბა მჭირს ?! Რატომ უნდა გამეკეთებინა ეს?!
მე ვდგები ჩემი საყრდენი პოზიციიდან და თავს ვუქნევ, თვალს ვადევნებ მის გაჩერებულ მანქანას ქუჩის მარცხენა მხარეს. იგი ხელებს ჯიბეებში იდებს და გზას უდგება, როგორც ჩანს, მძიმედ წვიმს. ვადევნებ თვალყურს მისი ქოლგით და ვადევნებ თვალს მის გაჟღენთილ მაისურს, რომელიც სხეულზე ეჭიდება, კუნთები ზურგზე გამოკვეთილი აქვს. მისი ჯოგერებიც სველია და ამაზე პასუხისმგებლობას როგორღაც ვგრძნობ. ფეხები თავისით მოძრაობს, როცა მის მხარეს მივაშურებ. ის ოდნავ კრთება, ჩემს მოულოდნელ გამოჩენაზე და მე მაღლა ვწევ ქოლგს, ვცდილობ გავუზიარო ის მას. მოკლე კიდური იბრძვის, რომ ეს ორივეზე თავზე მაღლა იყოს და ის ამას ამჩნევს.
"არა უშავს. თითქმის მანქანასთან ვართ.