მესამე ადამიანირა ჯანდაბა? როგორ ბედავს და მის დედანატირებ ხელს ხვევს კელის? ეს დედამოტყნული..
ნიკოლაი ცხვირით სუნთქავს, ცდილობს რომ მყარი პოზიცია შეინარჩუნოს, მაგრამ მას შეუძლია იგრძნოს რომ მისი თავი მთელ კონტროლს კარგავს.
ჯაგერი მღერის, თან ცეკვავს კელის გარშემო. თანდათან მას ახლოს იწევს ხოლმე ან უფრო ეხვევა. კელი ტრიალებს, და ის მხოლოდ მაშინ იცინის როდესაც მია იცინის და მათ ამხნევებს.
,,ანუ, ეს იყო ის ლამაზმანი, რომელზეც საუბრობდა.." იკაია ხელებს იჯვარედინებს, თავს ნელა აქნევს. ,,ვხედავ.."
ნიკოლაი ხვნეშის, და იკაია მას უყურებს. ,,ყველაფერი კარგადაა?"
,,ჰო." მისი თვალები შავია როგორც ზეთი. ამ შემთხვევაში საკუთარ თავს საერთოდ არ ენდობა. დასამშვიდებლად, ჯიბეებში ხელს იწყობს და აქეთ-იქით ქანაობს.
როდესაც ეს არ მუშაობს, თვალებს ხუჭავს. დაწყნარდი, ნიკ, დაწყნარდი.
ხმამაღალი აპლოდისმენტები აიძულებს მას, რომ გახილოს თვალები. პოულობს, რომ ახლა ოფლიანი ვოკალისტი ზედმეტებში გადადის. ის მართლა ცდილობს, რომ ნიკი ჭკუიდან გადაიყვანოს.
კელის ხელს იღებს და მისი ყელის გარშემო იდებს, უფრო ახლოს წევს როდესაც მღერის, მისი წევრები ეხმარებიან რომ მას დაეხმარონ.
მას უღიმის, და კელი უცნაურად უღიმის უკან. არა იმიტომ რომ მოსწონს, არამედ იმიტომ რომ ეს სიტუაცია ცოტა სანერვიულოა. ანუ, რას აკეთებს?
,,And she makes my heart beat inna different kind of way..." მიკროფონს იშორებს და ტუჩებს ისველებს. მისი სუნთქვა მძიმეა. მის ხელს კისერზე ხვევს და ახლოს იწევს, რომ ჩაეხუტოს. მისი ლოყები კელისას ეხება. ჯაგერს კარგი სურნელი აქვს იმისდა მიუხედავად, რომ ოფლიანია.
,,And hear how my heart heats for you..."
მღერის, შემდეგ კი იღიმის. ,,Can you hear it?"ხალხი კივის აღტაცებით, და ნიკოლაი მკლავებს ისწორებს, ტუჩებს ერთმანეთს აწერს. ,,ეს ბავშვი ვინ არის?"