15

552 22 4
                                    

ნიკოლაი

,,ბოდიში, მაგრამ შენი ხელები მუშაობენ?'' ლეონს ვუყურებ, რომელსაც ისევ დიდი გაოცება აწერია სახეზე. ,,უბრალოდ ვცდილობ გავიგო, რატომ არ შეგიძლია დააკაკუნო კარზე, მანამ სანამ, ოთახში შემოხვალ. შემდეგში, ღმერთს ვფიცავ, მასტურბირების დროს შემომივარდები ოთახში.''

,,აბა, რა იყო ეს, ნიკ?''

,,რა რა იყო?''

,,მოსწავლე, რომელიც შენს საწოლზე წევს.''

,,ჩემი მოსწავლეა. კელი იანგი. დარწმუნებული ვარ გაგიგია, როდესაც მასზევსაუბრობ.'' ვეუბნები და ღვინოს კიდევ ვსმამ.

,,აა.. პატარა მოლაპარაკე გოგო, რომელიც იმ ფეხბურთელ ბიჭს ხვდება.''

,,მმ.''

,,მაგრამ რატომ იყო შენი ხელი მისი მაიუსურის ქვეშ?'' ეშმაკურად იღიმის.

,,მუცელი სტკიოდა, ლეონ. ამიტომ, ვერხმარებოდი. შეიძლება ყველაზე მეტს ლაპარაკობდეს მოსწავლეებს შორის.. მაგრამ ის ძალიან ლამაზია. ნელნელა მის მოწონებას ვიწყებ.''

,,როგორ მოწონებას? ისეთი შეგრძნება მაქვს, თითქოს მომენტი გაგიწყვიტეთ. ის... გაფითრებული იყო, როდესაც შუქი ჩავრთე.''

ჩემს  ჭიქას ვუყურებ, ვფიქრობ თუ რამოხდა ცოტა ხნის წინ და როგორ შეეხო მისი პატარა თითი ჩემს ხელს.

ეს კარგი იყო. კაცი ვარ; და ეს გარდაუვალია, კელის ქალის სხეული აქვს- სიმართლე რომ ვთქვათ. სქელი თეძოები და თხელი მუცელი აქვს, და მისი წელი ძალიან წვრილია. (this makes hourglass shape) მიუხედავად იმისა, რომ ძალიან პატარა მკერდი აქვს, ის საკმაოდ თავბრუდამხვევია.

ვფიქრობ, მას არ ესმის თუ როგორი.. ყურადღების მიმქცევია მისი ფიგურა. ვაღიარებ, მისი უკანალი გამოკვეთილია. მას არ ვუყურებ; უბრალოდ ამისთვის თვალის არიდება ძნელია. მაგრამ არ ვფიქრობ, რომ ეს იცის, რადგან ჩვეულებრივ მაგიდაზე იხრება ხოლმე, რომ კალამი ან რამე აიღოს, ეს კი ჭკუიდან მიყვანს მთელი ჩემი გაკვეთილი.

მაჩვენე. Where stories live. Discover now