32

779 19 12
                                    



ნიკოლაი პატარა სავარჯიშოების წიგნს უყურებს, აანალიზებს მისი მორცხვი სტუდენტის მკაფიო ხელნაწერს.

ის თითქმის კელის ახსენებს, სანამ აკადემიურად უკეთესად დაიწყებდა სწავლას. მაგრამ მათ შორის ბევრი განსხვავებაა. კელი რამდენიმე ინჩით დაბალია, უფრო ფართო თეძოებით. და როდესაც ბელა მარჯვენა ხელით წერს და უნაკლო კალიგრაფია აქვს, კელი მარცხენა ხელით წერს და სრულიად გაურკვევლად.

და ყველაზე დიდი სხვაობა მათ შორის: ნიკოლაის არ იზიდავს ბელა.

სინამდვილეში, მას არასდროს ნდომებია ასე მისი მოსწავლე. ამას თავი დავანებოთ, მას არასდროს ნდომებია ასე ძლიერ ქალი. ეს გრძნობები ახალია მისთვის, ისევე როგორც კელისთვის.

ამაში ვაჟიშვილივით არის, თუმცა ზოგადად ამისგან შორსაა.

ნიკოლაი ძალიან ამაყია მისი საყვარელი გოგოს გამო. ნეტა იცოდეს რა გახარებულია მისი შედეგებით.

იმ ღამით როდესაც მისი შედეგები და მიღწევები ნახა, დივანზე იჯდა მხოლოდ შლაქსებით და ხელში ღვინის ჭიქით. სკოლის სისტემაში შევიდა, დააჭირა 12 წელს და მაშინვე იპოვა მისი სახელი არც ისე დაბლა. მესამე ადგილზე. პატარა ღიმილი გამოესახა ტუჩის კუთხეზე, როდესაც დივანზე უკან გადაწვა და წითელი სითხე მოსვა. კელი, რომ ახლოს ყოფილიყო ალბათ მის ტუჩებს დაიმოწმებდა საჩუქრად.

სანაცვლოდ, გადაწყვიტა, რომ მისთვის ყელსაბამი ეყიდა. ყველგან მოძებნა რაღაც რაც მის უმანკოებას გაუსვამდა ხაზს, და როდესაც ვერ იპოვა ასეთი სამკაული გადაწყვიტა შეკვეთა მიეცა. მხოლოდ მისთვის გაკეთებული. ასე რომ, ასეთი მხოლოდ ერთი იქნებოდა სამყაროში.

რა თქმა უნდა არსებობს ისეთი სამკაულები, რომლებსაც K ასო აქვთ ორნამენტად, მაგრამ ეს განსხვავებულია, რადგან მან გააკეთა დიზაინი.

მოიაც იქ იყო როდესაც შეკვეთა მისცა ბოლივიაში. მან უთხრა ნიკოლაის, რომ ძალიან იღბლიანი იყო კელის, რომ შეხვდა, რადგან ასეთი მშვიდი არასდროს უნახავს. მისი OCD მიდრეკილს ხდის პანიკური შეტევებისა და ზედმეტი მუშაობისაკენ, რასთანაც აქამდე უწევს გამკლავება.

მაჩვენე. Where stories live. Discover now