მესამე ადამიანინიკოლაი ძალიან ცდილობს თავი შეიკავოს, თუმცა რთულია, რომ კელის მკერდმა ყურადღება არ გაგიფანტოს. ან წყალმა, რომელიც მის კელის სექსუალურ მუცელზე ჩადის. ან იმან, თუ როგორი გაწითლებულია მხოლოდ იმ ორი სიტყვის გამო.
კარგი გოგო.
ნიკოლაიმ იცის, რომ კელი ადვილად წითლდება ხოლმე. არ შეუძლია იმის უარყოფა, რომ ამ ფრაზამ ისიც არ აღაგზნო.
და ეს არის რისგანაც მთელი ამ დროის განმავლობაში გარბოდა. მას არ უნდა, რომ ასეთ სიტუაციებში გაეხვიოს. იმისდა მიუხედავად, რომ მას საიდუმლოდ სიამოვნებს მისი ყურება. ეს არის რაც მას რთავს, და როდესაც ეს ხდება, ეს ადვილად დასამალი რამ არაა. მისი შარვლის წინა მხარეს არ აქვს საკმარისი ტერიოტორია, რომ დამალოს ის.
იმის გასაუქმებლად თუ რა გააკეთა ნიკოლაიმ ახლა, ცდილობს, რომ კელისგან რამდენიმე ინჩით გავიდეს, მაგრამ კელი მას იზიდავს.
,,არ გაინძრეთ, სერ.'' ჩურჩულებს.
მისტერ ტოდი შოკშია, და კელი უფრო მამაცი ხდება, როდესაც მის მოწევას უფრო ახლოს იწყებს,
ნიკოლაი გრძნობს მის მთლიან ქალურ ტერიტორიას მის წინააღმდეგ, და მისი თვალები გაფართოებულია. ,,ვაუ, კელი.''
კელი უცბად ხვდება რასაც აკეთებს და მისტერ ტოდს ხელს უშვებს.
ღმერთო ჩემო! ეს რაიყო? ახლახანს მან რა გააკეთა?
ნიკოლაი მას უსიტყვოდ უყურებს.
,,არა, სერ. ეს ის არარის, რასაც ფიქრობთ; უბრალოდ, თქვენ ისე გაიწიეთ, რომ შეიძლებოდა დავეჭირდეთ ამიტომ მე..'' ძირს იყურება კელი. ,,უკან გწევდით, რომ არ დავეჭირეთ. ისინი ისევ აქ არიან.'' თვალებს ხუჭავს კელი.
მაგრამ ეს ერთადერთი მიზეზი არაა. კელის მოეწონა, რომ ის სახიფათოდ ახლოს იყო მასთ. კელის სურს, რომ ახლა მიწა გაიხსნას და ჩავარდეს