ამბობენ, რომ ყველაზე დაუვიწყებელი გამოცდილებები არის ის, რაც რაღაცას გასწავლის. ის არის, რომლის წასვლის შემდეგ ხვდები თუ რამდენად ძლიერი ხარ. შენს სიძლიერეს იწვევს, შენს სისუსტეს ამარცხებს და მთლიან ადამიანს გხდის. ადამიანს, რომ მოერგო და თვალი გაუსწორო ყველა იმ ლიმონს, რომელსაც ცხოვრება შენ გესვრის.
და კელი? მას ათასობით ასეთი ლიმონი ჰქონდა. იმდენი, რომ ლიმონთსაც გააკეთდება, ლიმონის ტარტსაც.. შეიძლება გაეყიდა კიდეც.
კელი ამაყია, რაც ყველაზე მეტად ამას ადასტურებს. ნიკოლაის სიყვარულმა უბიძგა მას თავისი თავის საუკეთესო ვერსია გამხდარიყო. გამოეწვია მისი შესაძლებლობები და შეეყვარებინა საკუთარი თავი.
იმ მომენტიდან, როდესაც პირველად შევიდა ნიკოლაი მის კლაში, პირველ სემესტრში, მისი პოკერის სახით და უმწიკვლო ტანსაცმლით, კელიმ იცოდა, რომ ამ კაცს მასზე გავლენა ექნებოდა. რა თქმა უნდა, არა რომანტიულად რადგან ვერ იტანდა იმ ფაქტს, რომ ეს კაცი ყოველ ათ წამში ხელს თმაში იდებდა. ან იმ ფაქტს, რომ გოგოები გიჟდებოდნენ მასზე, ან იმას თუ როგორ უყურებდა ყოველთვის, რომ დარწმუნებულიყო რომ ჩანიშვნებს იღებდა.
ეს კაცი სძულდა, უმეტესად იმიტომ, რომ თავს არ ანებებდა. როდესაც სხვა გოგოები ოცნებობდნენ მასთან შეხვედრაზე, კელი ოცნებობდა, რომ მისი მანქანა დაეკაწრა ან მის სკამზე საღეჭი რეზინა დაედო, ოცნებობდა რომ ეტკინა მისთვის, ისევე როგორც მისი სიუხეშე სტკენდა კელის.
მაგრამ მისი ოცნება არ იყო, რომ ეს კაცი შეჰყვარებოდა, ისე როგორც შეუყვარდა. ძლიერად. ძალიან ძალიან ძლიერად. როდესაც ვინმე გეუბნება, რომ სიძულვილსა და სიყვარულს შორის თხელი ხაზია, დაუჯერეთ მათ. ზიზღი ინტერესიდან მოდის, და ინტერესი? ნუ.. ეს ბევრი რამისგან მოდის.
და დისტანცია. რას უკეთებს დისტანცია ორ ადამიანს, რომლებიც ერთად არიან? ორ რაღაცას. ეს აძლიერებს მათ სიყვარულს, ან ასუსტებს. და კელისთვის, ეს პირველია.