16. Bölüm

10.4K 778 80
                                    

(medya: Bölümdeki şarkı)

Yorum yapmayı unutmayın arkadaşlar. Yorumlar beni gerçekten çok motive ediyor💙

~~~

Karan, hızlı bir şekilde bize doğru yaklaşıp, belimden tutan adamın yakasına yapıştığı gibi kafayı gömdü.

Korkudan çığlık attığımda, arkamdan Nilay'ın sürçen diliyle, "İşte böyle sevgilim, bir kez daha vur!" Demesiyle arkama döndüm.

Akın abim, az önce Nilay'ın sırtında olduğu adamı yere yatırmış, yumruklarını adamın yüzüne geçiriyordu.

Etrafıma baktığımda, aynı şekilde babamın da annemle dans eden adamı dövdüğünü, Yalın abim, Cihat ve Uğur'un ise Defne'nin bacağına dokunan 3 adamı yere serdiğini gördüm.

Ses sisteminden gelen, "Durun!" Sesiyle, mikrofona doğru bağıran Pelin ile kafamı onun olduğu yere çevirdim.

Yanında Tunç vardı?

Pelin'in sesiyle herkes bir süreliğine durup, ardından bir şey olmadığına karar vererek dövmeye ve dövülmeye devam ettiler.

İmdat diye çığlık atmak istiyorum!

~~~

Bahçede kızlarla sağlam kalan sandalyelerde oturmuş, karşımızda sinirle ileri geri volta atan adamları izliyorduk.

Babam birden bize dönerek, "Kimin fikriydi bu?" Diye sordu.

Hepimiz aynı an da parmaklarımızla Sare'yi gösterdik.

Sare bize, yazıklar olsun der gibi baktı.

Babam, anneme dönüp, "Hadi bunlar genç, siz niye uyarmak yerine bunlara uyuyorsunuz?" Diye sordu.

Annem tek kaşını kaldırıp işaret parmağı ile kendini göstererek, "Ben yaşlı mıyım?" Dedi.

Anne konumuz o değil.

Babam, La Havle çekip yüzünü sıvazladı.

Annem birden ayağa kalkarak, "Bu ne ya, sabahtan beri çocukmuşuz gibi azarlıyorsunuz!" Diye kızdı.

Akın abim, az önce kucağına atlayan sarhoş Nilay'ı biraz daha yukarı çekip, "Hedef şaşırtma anne! Hesap verin siz!" Dedi, hafif çıkmış sakallarıyla oynayan Nilay'dan yüzünü kurtarmak için çaba sarf ederken.

Nilay gerçekten içince başka biri oluyordu...

"Biz niye hesap veriyoruz ya? Siz verin! Dansöz çağırmak ne!?" Diye bağıran annem ile erkekler anlamayarak birbirlerine baktılar.

"Ne dansözü?" Diye sordu, Karan.

"Sen niye sabahtan beri susup, konu dansöze gelince konuşuyorsun? Bi' ilgini çekti, bakıyorum?" Kinayeyle konuşmamla herkesin kafası bana ve Karan'a döndü.

Karan, verdiğim tepkiye şaşırmış gibi baktı. "Olayı anlamaya çalışıyorum çünkü!? Ne dansözünden bahsediyorsunuz?" Diye sordu.

Ayağa kalkıp kollarımı göğsümün altında bağladım. "Bekarlığa vedaya dansöz çağırmışsınız işte!" Sesim biraz yükselse de takmadım.

Karan kaşlarını çatıp, "Yok dansöz mansöz Biz sabahtan beri, zaman geçse de bizimkilerin yanına gidip sürpriz yapsak diye bekliyoruz... Bi' geliyoruz, hanımefendiler adamlarla sarmaş dolaş!" Dediğinde şaşırdım.

"Nasıl yani, siz dansöz çağırmadınız mı?" Diye sordum.

Karan, "Hayır, nereden çıktı o? Diye sorduğunda, bakışlarım Sare'yi buldu. Yerine sinmiş şirince gülümseyerek bize bakıyordu.

Gönül IşığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin