Satır arası yorumlarınızı unutmayınnn iyi okumalaarr 💗💗
Gözlerim dolmaya başladığında göz yaşlarımı anında geldikleri yere geri gönderdim. Ben ellerimle oynamaya başladığımda onlarda dikkatlice beni izliyorlardı. Kendimi toparlayıp "Vardı," dedim.
Ben hâlâ ellerime bakıp tırnaklarımla uğraşırken Deniz "Vardı ee sonra ne oldu?" diye sordu.
Sesimin titremesine engel olamayarak "Terk edildim." dedim. Birini canınızdan bile çok sevdiğinizde bunları söylerken boğazınıza bir yumru oturuyordu.
Onlar yeri merak yarı merhametle bana bakarken gözümden süzülen iki damla gözyaşına engel olamamıştım. Konu uykulu gözlerle bize bakan Berna'nın bile dikkatini çekmiş olmalı ki gözlerini kocaman açarak bana baktı.
"Nasıl lan?! Kim terk eder bu güzelliği oğlum?! Kimse benim kuzenimi üzemez! Kim bu çocuk?! Numarasını ver bakayım sen şu çocuğun bir." Berna'nın hafif yüksek sesle söyledikleri üzerine Deniz ve Güneş başını sallayarak Bernayı onaylarken Açelya ortamı yumuşatmak için araya girdi "Abi hemen sinirlenmeyin ya, işin aslını astrarını öğrenelim önce." Açelya ortamı yumuşatmak isterken ateşe körükle gidiyordu.
"Tamam öğrenelim bakalım nie terk etmiş bu çocuk Kumsalı, Kumsal bu çocuk seni neden terk etti? Mantıklı bir açıklama istiyorum şu anda." Güneşin öfkeyle söyledikleri üzerine başımı kaldırıp onlara baktım.
Derin bir nefes aldım ve boğazımdaki yumruyu yok sayarak konuşmaya başladım.
"Uzun süreli bir ilişkimiz vardı. Çok güzel ilerliyordu ne dersem tamam derdi hiç kalbimi kırmazdı hiç kalbini kırmazdım birbirimizi çok seviyorduk yada ben öyle düşünüyordum, bilmiyorum. Belki de rol yapıyordu. Her neyse, iki ay önce okula sadece haftanın üç günü gelmeye başladı sonra iki gün, ardından bir gün daha sonrada hiç gelmemeye başladı. Bende yakın arkadaşlarına neden okula gelmediğini sordum. Keşke hiç sormasaydım. İlk başta ağızlarını bıçak açmadı ama çok ısrar edince söylediler. Ailesiyle bazı sorunlardan dolayı başka bir şehre taşınmışlar. Bunu öğrendikten bir hafta sonra öğrendim ki, bir kızla güzel bir ilişkisi varmış. Kızla beni terk etmeden bir ay önce konuşmaya başlamış, zaten son günlerde bana soğuk davranıyordu." Son cümleleri söylerken sesim titremişti ve göz yaşlarım daha hızlı akmaya başlamıştı.
Hepsinin gözlerinde tanımamalarına rağmen Rüzgara karşı oluşan o yoğun öfkeyi görebiliyordum.
"İlişkiniz ne kadar uzun sürdü?" diye sordu Deniz dişlerinin arasından.
"Bir yıla yakın," dediğimde Deniz ve Güneş aynı anda saçlarını karıştırdılar.
Sakinliğini her ne kadar korumaya çalışsada Açelya sinirle "Abi bir insan bunları kendi şerefine nasıl sığdırabilir ya? Bak normal bir şekilde taşınmak zorunda olduğunu söyler öyle ayrılır eyvallah, o zaman anlarım ama hem terk edip hemde biriyle ilişki içerisindeyken yeni biriyle sevgili olmak akıla hayale sığmayacak şeyler." diye fısıldadı.
Evdeki herkes uyuduğu için fısıltıyla konuşuyorduk. Soğumuş kahvenin dibindeki son bir kaç yudumuda içip bardağı tepsiye bıraktım, "Neyse ya, kasmayın kendinizi bu kadar. Hem ben unuttum gitti aklıma bile gelmiyordu siz sorduğunuz için cevapladım." dediğimde o kadar iyi rol yapıyordum ki hepsi bunu umursamadığıma inanmışlardı.
Ve birden tekrardan ensemde bir nefes hissettiğimde irkildim. Bu odada bizden başka biri daha vardı ve bizi dinliyormuş gibi hissediyordum. Buraya geldiğimden beri sanki biri beni takip ediyordu nedendir bilinmez ama içimde öyle bir his vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HASEL
FantasyŞuan tam on adım uzağımda elinin üstünde havada bir bıçak döndüren genç çocuk bana bakıyordu. Galiba bir hayaletti, ah tabii ki bir hayaletti hangi insan havada bıçak döndürebilirdi ki?! Sinsi bir şekilde gülümseyerek bana doğru yürümeye başladığınd...