K-drama senaristlerinin a...
Of Neyse sakinim bölüme geceliim.
Satır arası yorumlarınızı ve oylarınızı unutmayınn 💖 💖
İyi okumalaaar
(Sınır 75 oy, 60 yorum)
Boy aynasında ki yansımamda gezdirdim.
Düğüne gidiyorduk, annem ve teyzemlerin çok yakın olduğu ama benim tanımadığım birinin düğününe.
Kızıl saçlarımı yukarıdan sıkı bir at kuyruğu yapmıştım, hafif makyajım, yeşil çiçekli elbisem ve bir kaç santimlik beyaz topuklu ayakkabılarımla gerçekten güzel göründüğümü düşünüyordum.
Boynumdaki yara izini ise kapatıcılığı yüksek bir fondötenle kapatmıştık.
Berna ve Açelya odaya girdiğinde onlara baktım, ikiside gözlerini kocaman açarak bana baktıklarında gülümsedim.
"Dünyanın en iyi karısı," dedi Açelya "mükemmel bir parça," diye devam ettirdi Berna "gerçek hazine bu karıymış," Açelya tekrar konuştuğunda kaşlarımı çatarak onlara baktım "Abarttınız, yeter bu kadar,"
İkiside benden daha fazla süslenmişlerdi ve benden daha güzellerdi.
"Kumsal hadi kızım!" Dışarıdan babamın sesini duyduğumda kızlarla birlikte hızlıca evden çıkarak arabaya bindim.
İki gün çoktan geçmişti ve babam artık buradaydı.
Ve muhtemelen yarın abimle birlikte İstanbul'a dönecektim.
Tek başıma ona katlanmak çok zor olacaktı.
Yanımdaki abim göz ucuyla bana baktı "Güzel olmuşsun,"
Gülerek omzuna vurdum "Sende her zaman ki gibi yakışıklısın,"
"Biliyorum," gözlerimi devirdim.
Hep birlikte büyük düğün salonuna girdiğimizde annemler tanımadığım insanlarla selamlaşırken ben sadece yanlarında durarak gülümsüyordum.
Annemler masalardan birine yerleşirken Melek teyzem bana baktı "Kumsal siz Denizlerle yanımızdaki masaya oturun kızım," teyzemi onaylayarak sandalyeye yerleştiğimde abimde yanıma oturmuştu.
Bir saat boyunca hiçbir eylemde bulunmadan sandalyede oturmaktan sıkıldığımda tam abime döndüğümde dans müziği çalmaya başlamıştı, Güneş Berna'yı, Deniz Açelya'yı dansa kaldırırken bende hevesle abime baktım "Abi hadi dans edelim,"
Abim telefonundaki bakışlarını bana çevirdi "Hayır,"
Somurtarak önüme döndüğümde görüş açıma giren büyük elllerle kaşlarımı çatarak bakışlarımı yukarı çıkardım. Tylor gülümseyerek bana bakıyordu "Benimle dans eder misiniz hanımefendi?"
Nedensizce kalbim hızla atmaya başlarken şaşkınlıkla gözlerim açıldığında abimin sandalyesinde doğrulduğunu hissettim ardından "Kimsin?!" diye sordu sert bir ses tonuyla.
"Öylesine biriyim," Tylor ellerini cebine yerleştirerek abime baktığında bende omzumun üstünden abime baktım, kaşlarını çatarak Tylor'a bakıyordu.
"Kardeşimle ben dans edeceğim,"
"Ama az önce onu red ettiniz," abimle aynı anda kaşlarımızı kaldırarak birbirimize baktık.
"Ama şimdi dans etmek istiyorum,"
"Ama şimdi ben teklif ettim,"
"Abi onunla dans etmek istiyorum," dedim bir anda bilinçsizce.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HASEL
FantasyŞuan tam on adım uzağımda elinin üstünde havada bir bıçak döndüren genç çocuk bana bakıyordu. Galiba bir hayaletti, ah tabii ki bir hayaletti hangi insan havada bıçak döndürebilirdi ki?! Sinsi bir şekilde gülümseyerek bana doğru yürümeye başladığınd...