Medya: Kumsal Aktay
İyi okumalaarrr okunma sayılarım yavaş yavaş artio ve o kadar çok mutlu oluyorumki okuyan herkese çok teşekkür ederimmm hayde bölüme gecelimm 💗💗
Havluyla saçlarımı kurulayarak banyodan çıktığımda elinde kıyafetleri ve havluyla bekleyen Açelyayı gördüm "Biraz daha orada kalsaydın içeri girecektim," diye homurdandığında gülerek onlarla birlikte kaldığım odaya geçtim.
Denizler geri gelmişlerdi ve ben şaşırtıcı bir şekilde bu bir hafta içerisinde uslu bir kız olmuş ve o eve gitmemiştim.
Zaten Tylor'da bu aralar ortalıkta görünmüyordu.
Odaya girdiğimde Berna'nın yerdeki yer yatağında oturmuş bir yandan benim gibi saçlarını kuruttuğunu bir yandan da telefonuyla ilgilendiğini gördüm.
Açelya, ben ve Berna aynı odada kalıyorduk, odada iki tane yatak olduğu için Berna yer yatağına mahkum olmuştu.
Islık çaldığımda telefondaki bakışlarını bana çevirdi "Söyle bakalım sarı civciv, kim telefona bakıp aptalca sırıtmanı sağlıyor?" yatağıma bağdaş kurup oturduğumda, telefonuna ardı ardına bildirim sesleri geldi, sırıttım.
Berna gelen mesajlara cevap vererek bakışlarını tekrar bana çevirdi, "Gökay,"
"Senin sevgilin yok muydu?" evet sevgilisi vardı ve adının Gökay ismiyle uzaktan yakından alakası yoktu "Ayrıldık,"
"Neden ayrıldınız?"
"Sıkılmış benden," evet arkadaşlar bizim sülalenin kızlarında bir sorun vardı, hiçbirimizin yüzü aşktan yana gülmüyordu.
Bunu rahat bir şekilde söylemesine şaşırmamıştım çünkü herkesle eğlencesine çıktığını ve hiç aşık olmadığını söylemişti, zaten ona çıkma teklifi eden erkelerin çoğuda güzel olduğu için onunla çıkıyorlardı.
Berna ne düşündüğümü anlamış gibi "Kumsal bunun diğerlerinden farklı olacağını hissediyorum, eğer bir ilişkimiz olursa önceki ilişkilerim gibi olmayacakmış gibi bir his var içimde,"
"Hayırlısı olsun," İman power.
Açelya kafasındaki havluyla odaya girdiğinde komidinin üstündeki telefonunu alarak hızlıca yatağa uzandı. Telefonumla ilgilenmemi gerektirecek bir şey olmadığından dolayı yanımda getirdiğim kitabı alarak okumaya başladım.
Yaklaşık yarım saat sonra Açelya yattığı yerden doğrularak bize baktı "Off, çok sıkıldım hadi bir şeyler yapalım," başımı kitaptan kaldırarak Açelyaya baktım, Berna'da telefondan başını kaldırıp sırıtarak bize baktı "Gökay buluşmak istiyor eğer isterseniz sizide yanımda götürebilirim,"
Açelya hevesle başını onaylar anlamda salladığında ben onun kadar heyecanlı değildim.
Berna bakışlarını bana çevirdiğinde kaşlarını çattı "Kumsal bir bokluk çıkartacakmış gibi bakıyorsun ama itiraz istemiyorum," itiraz etme gibi bir seçeneğim kalmadığı için mecburen yataktan kalkarak izin almak için annemin yanına gittim.
Annemin izin vermemesi için dualar ederken annem maalesef ki izin vermişti.
Berna ve Açelyadan önce hazırlandığım için öylece yatakta oturmuş onları bekliyordum.
Pamir yanımda belirdiğinde irkilerek ona baktım, bir haftadır iki üç kere yanıma uğramıştı ve her geldiğinde sanki normal bir insanmış gibi benimle sohbet edip olağandışı hiçbir şey yapmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HASEL
FantasyŞuan tam on adım uzağımda elinin üstünde havada bir bıçak döndüren genç çocuk bana bakıyordu. Galiba bir hayaletti, ah tabii ki bir hayaletti hangi insan havada bıçak döndürebilirdi ki?! Sinsi bir şekilde gülümseyerek bana doğru yürümeye başladığınd...