[ 26. Bölüm ]

1.8K 156 172
                                    

Ben geldiim

Valla oylayıp yorum yapan minnoş insanlarda oylamayanlar yüzünden uzun süre bölüm bekliyo ve gerçekten bu durum benide üzüyo

Maalesef yine sınır koymak durumundayım...

(Sınır 75 oy 80 yorum)

Oydan çok yorum geldiği için yorum sayısını arttırdım..

İyi okumalaar 💖🌸

Sınav senesi iğrenç bir seneydi!

Zorlanarak elimdeki iki poşet test kitaplarını taşıyordum.

Abimi arasam gelip yardım eder miydi?

Kızları arasam olur muydu ki?

Bir anda iki elimdeki poşetlerde alındığında kaşlarımı çatarak iki yanıma baktım.

Tylor ve Pamirdi.

"Korkuttunuz," dedim elimi kalbime koyarak, "O kadar kişiyi çağırmayı düşündün bir bizi düşünmedin," Pamir trip atan bir kız edasıyla konuştuğunda gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım "Sizi nasıl çağırabilirim ki?

"Yanına gelmemiz için bizi düşünmen yeterli,"

"Sizi düşünsem de düşünmesem de burnumun dibinde bitiyorsunuz zaten."

Tylor "Haklı," dediğinde gülerek bilmiş bir edayla saçlarımı savurdum.

Tylor elindeki poşetin içine baktı "Bunların hepsini çözecek misin cidden?"

"Maalesef, ve daha fazlasını da çözmem gerekecek, " işaret parmağımı ikisine doğru salladım "bu sene benim için çok önemli, sürekli beni rahatsız edemezsiniz. Anladınız mı?"

"Neden ki?"

"Sınava gireceğim ya, mezuna kalmamam gerekiyor," ikiside bir şeyler mırıldandılarında kaşlarımı çatarak ikisininde koluna vurdum "Rahatsız etmeyeceksiniz, anlaşıldı mı?!"

"Hiç mi konuşmayacağız?" Tylor yavru köpek bakışlarıyla bana baktığında gülümsedim "Rahatsızlıktan kastım bu değildi, şu gezegen olayları falan," ikiside aydınlanma yaşamış gibi 'hıı' benzeri bir ses çıkardıklarında gülerek başımı iki yana salladım.

Bakışlarım karşıdaki kafeteryaya odaklandığında adımlarım bıçak gibi kesilmişti.

Rüzgar, bir kızla gülerek sarmaş dolaş sohbet ediyordu.

O kız belkide beni aldattığı kızdı.

Benimle birlikte Pamir ve Tylor da durduğunda ve ikiside odaklandığım yere baktıklarında Rüzgar'ı görmüşlerdi.

Üçümüz birlikte kaldırımın ortasında öylece durmuş Rüzgar'a bakıyorduk.

İstemsizce gözümden bir damla gözyaşı süzüldüğünde sanki Rüzgar varlığımı hissetmiş gibi bana baktığında hızlıca elimle gözyaşlarımı sildim.

Rüzgar sinsice sırıtarak bir yandan bana bakarken bir yandan da sırtı bize dönük olan kızla daha samimi sohbet etmeye başlamıştı.

Bir anda belimde bir el hissettiğimde irkilerek elin sahibine baktım, Tylor göz kırparak kulağıma doğru eğildiğinde Rüzgar'ın ışık hızıyla kaşları çatılırken Tylor kulağıma doğru "Karma is for him," diye fısıldamıştı.

Başımı kaldırarak ona baktığımda tekrar göz kırptı.

"Best ship'im gerçek olacak gibi şuan," Pamir küçük bir çocuk heyecanıyla konuşarak saçlarımı karıştırdığında gülerek ona baktım "Bizi shipleyip durma Pamir,"

HASELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin