15. BÖLÜM

7 5 0
                                    

2010

15. BÖLÜM

Jason telefon çaldığında ormanda yürüyüş yapmaya gitmesinin üzerinden henüz 20 dakika geçmişti.

"Noah?"

"Sanırım buraya gelsen iyi olacak."

"Ne oldu, katili buldun mu yoksa?"

"Hayır, o bizi buldu, gelince anlatırım, geliyor musun?"

"Tamam, nereye geleceğim?"

"Rylee'nin evine. Emma öldü," telefon kapandı.

Jason duyduğu işeyin doğru olup olmadığını kestiremedi.

Oraya vardığında Rylee'nin çığlıklarını duydu.

"Burada olduğunu biliyorum lanet olası herif. Yaptığın şeyi görmek için tekrar geldin, nasıl mahvolduğumu merak ettin ve geri geldin. Eğer beni duyuyorsan, seni kendi ellerimle öldürmeden ölmeyeceğim."

Jason Rylee'i sakinleştirmeye çalışanların arasına dalarak onun yanına gidip acı içindeki arkadaşını göğsüne bastırdı.

"Sakin ol dostum, geçecek inan bana."

"Jason Emma gitti, onu bulup öldürmeliyim. Sonra da kendimi öldürüp Emma 'ma ve oğluma kavuşacağım.

"Rylee, çok öfkelisin, hiç bir şey bitmedi. Onun karşısında beraber savaşıp kazanacağız."

"Jason."

"Noah," Rylee 'i oturduğu yerde bırakarak Noah'a doğru ilerledi.

"Çok kötü görünüyor."

"Evet, yanına gitmeye cesaret edemiyorum."

Jason Noah'ın koluna girip onları kimsenin duyamayacağı bir köşeye çekti.

"Aynı katil olduğunu mu düşünüyorsun?"

"Evet, Rylee'ye söylemedim ama Emma'yı ağaçtan indirdiklerinde elinde bu notu bulmuşlar." Jason Noah'ın uzattığı kanla yazılı notu alıp okudu.

"Hey selam Rylee,

Umarım karını ve çocuğunu cehenneme gönderdim diye bana kızgın değilsindir. Beni aramak için boşuna uğraşmamalısınız. Yapmanız gereken sıra kimde onu bulup korumaya çalışmak olmalı."

"Bu da ne demek şimdi?"

"Bu şu demek, onu bulamazsak cinayetleri bunlarla sınırlı kalmayacak ve öldüürmeye devam edecek."

"Yine bizden birisi mi olacak demeye çalışıyorsun;"

"Gory amcayı, Ian'a olan saldırıyı ve Emma'yı düşünürsek: Evet yine bizden birisi olacak."

"Peki herhangi bir ipucu bulabildin mi?"

"Gel," Noah eve doğru ilerlemeye başladı ve Jason da onu takip etti. Noah kapı kolunu gösterdi.

"Gory amcada olduğu gibi gene zorlama olmamış. Arka kapıya ve pencerelere de baktım, sonuç aynı. Evin her odasını luminal ile araştırdık. Herhangi bir yerde kan izine rastlayamadılar, otopsi raporundan sonra daha da netleşir ama ben herhangi silahlı bir yaralanma olduğunu düşünmüyorum. Geldiğimizde televizyon açıktı. Büyük bir ihtimalle katil geldiğinde Emma televizyon izliyordu. Ama şimdi sana bir şey göstereceğim," salondan çıkıp yatak odasına gittiler. Jason adım adım Noah'ı takip edip dediklerini can kulağıyla dinliyordu.

"Yatağı görüyor musun? Dağınık, gel bir şey daha göstermek istiyorum. Banyonun kapısını görüyor musun? Aralık."

"Noah, nereye varmaya çalıştığını anlamıyorum dostum."

HAPSOLMUŞ RUHLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin