23. BÖLÜM
Jason arayıp babasının durumunu öğrendikten sonra akşam saat yediyi on geçe evinin biraz uzağındaki ormana doğru gitmeye başladı. Gory amcasının dediği gibi, gidip toprağa dokunmak istiyordu. Sık ağaçların bulunduğu bu orman temiz hava almak için, kamp yapmak için, uzun yürüyüşler için çok sık tercih edilen bir yerdi. Jason bu saatte bile bir çok kişinin olduğuna emindi. Yolda Abbie'yi arayıp dikkat etmesini, Jason eve gelene kadar da kapıları kilitli tutmasını söyledi. Park alanına arabasını park ederken güneş neredeyse batmak üzereydi. Sol tarafa yönelip her zaman olduğu gibi gölün yanına gitti. Hiç dalga yoktu, göl çok sakin ve huzur vericiydi. Üzerinde yüzen bir grup ördekten başka suda hiçbir hareket yoktu. Jason etrafa baktı, normalde olması gerekenden daha az insan vardı. Onlar da yavaş yavaş gitmeye hazırlanıyordu. Kimi piknik yapmak, kimi de yürüyüş yapmak için gelmiş, şimdi toparlanmaya başlamışlardı. Jason ormanın derinliklerine doğru ilerlemeye başladı. Çimler bu seneki fazla yağışTan dolayı fazlaca büyümüşlerdi. Yürüdükçe ayakları çimlere gömülüyordu. Temiz havayı içine çekerken, sigarayla zehirledi ciğerleri yanıyordu. Daha da derinlere giderken ağaçların onun etrafını sarıp koruduklarını hissetti. Yolda giderken bütün bu olanları düşünüyordu. Ian, Rylee, Jason, Noah hepsinin canı da çok acımıştı ve acımaya devam ediyordu. Gory amcasını söylediği gibi üzüntüsünü toprağa vermek istiyordu. Eğilip avuçlarıyla toprağa dağıtırken yaşanan tüm bu olayları düşünüp üzüntüsünün bir su gibi toprağa aktığını düşündü. Biraz ileride ağaçların etrafında daire oluşturduğu yemyeşil bir alana çıktı, güneş artık tamamen yok olmuş, etrafta sadece ay ışığının yarattığı bir aydınlık kalmıştı. Jason ne kadardır yürüdüğünü bilmiyordu ama biraz daha burada kalıp temiz hava ve ay ışığının tadını çıkaracaktık. Yumuşak çimlere uzandı ve gökyüzündeki yıldızları izlemeye başladı. Burada o kadar huzurluydu ki genç adam burayı daha önce nasıl fark etmediğine şaşırmıştı. Kendini bu güzel ortamın havasını bırakıp gözlerini kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAPSOLMUŞ RUHLAR
Mystery / ThrillerETRAFINIZDAKİ HERKESİ BİR BİR ÖLDÜRMEYE BAŞLAYAN VE ÖLDÜRDÜĞÜ HER KİŞİNİN ARKASINDAN BAZI NOTLAR BIRAKAN BİR KATİL DÜŞÜNÜN VE BU KATİL YAPTIKLARININ FARKINDA BİLE DEĞİL... GEÇMİŞLE GELECEK ARASINDA GEÇEN OLAYLAR SİLSİLESİNİN İÇİNDE DÜNYADAN DÜNYAY...