25. BÖLÜM
Ian haber alır almaz hastaneye gitti. Jason gittiğinde ameliyattaydı. Kurşun bacağındaki kasları parçalanmıştı ama doktorun dediğine göre sadece bir süre toparlayacaktı. Ameliyathanenin önünde endişeli bir şekilde beklerken doktor çıkıp ameliyatın iyi geçtiğini söylemişti. Jason'u odaya aldıklarında ise Abbie ve Christina da gelmişti. Uyandığında henüz kendinde değildi, narkozun etkisiyle bir şeyler mırıldanıyordu. Tamamen kendine geldiğinde odaya çıkmasının üzerinden iki buçuk saat geçmişti.
"Yakalayabildin mi?"
"Hayır, kaçmayı başardı."
"Eğer vurulmasaydım belki şansımız olabilirdi, çok sorumsuz davrandım. Etrafta yalnız başıma dolaşmamalıydım."
"Hayır dostum, asıl ben seni orada bırakıp onun peşine düşmemeliydim. Üzgünüm."
Noah hırsına yenilip Jason'u orada bırakmıştı , ama olabilecekleri düşününce oradan sadece bir yarayla çıktığı için şanslıydı.
"Peki neden öldürmüyor, beni, Jason'u. Ya da neden Patrick amcayı, Gory amcayı, Emma'yı öldürdü?"
Ian aylardır herkesin kendine sorduğu soruyu açıkça dile getirdi. Nedenini bir türlü anlayamazsa da altında yatan bir sebebi olduğunu biliyordu.
"Bizimle kendi yöntemleriyle bir oyun oynuyor. Sebebini bilmiyorum ama baksanıza karşısında hiçbir halt yapamıyoruz. Kendimi çok güçsüz hissediyorum, bu zamana kadar bir sürü olay çözdüm. Hepsinin altından kalktım ama bu..."
Noah devamını getirmeden odadan çıktı, Christina kapıda bekliyordu.
"Hemen bir toplantı ayarlıyoruz, katil hakkında elimizde olan bütün bilgileri rapor halinde oluşturmalarını söyle, hemen bugün. 2 saat içinde herkese hazır bekliyor şekilde bulacağım." Cevap almayı beklemeden çıkışa doğru yöneldi.
Jason'a ne kadar süre topallayarak yürüyeceğini bilmiyordu ama yine de başına gelenlerin Emma ya da Patrick amcanın başına gelenlerle aynı olmadığı için şanslıydı abi dün geceden beri başından hiç ayrılmamıştı. Öğrendiği andan beri ağlıyor ve daha kötüsü olması için olmadığı için Tanrı'ya şükür ediyordu Jason yatağının yanındaki sandalyeye oturup elini tutan gülümseyen saçlarını okşa sevgilisine baktı .
"Acaba," dedi. "Sıra ona ne zaman gelecek?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAPSOLMUŞ RUHLAR
Mystery / ThrillerETRAFINIZDAKİ HERKESİ BİR BİR ÖLDÜRMEYE BAŞLAYAN VE ÖLDÜRDÜĞÜ HER KİŞİNİN ARKASINDAN BAZI NOTLAR BIRAKAN BİR KATİL DÜŞÜNÜN VE BU KATİL YAPTIKLARININ FARKINDA BİLE DEĞİL... GEÇMİŞLE GELECEK ARASINDA GEÇEN OLAYLAR SİLSİLESİNİN İÇİNDE DÜNYADAN DÜNYAY...