43. BÖLÜM
Jason babasını acılar içinde kıvranırken gördüğünde ona hiç acımadığını fark etti. Ama nasıl olabilirdi? Annesi babasını ruhunu buraya getirdiğine göre hala bu hayatta bir yerlerdeydi. Ruhu geçmiş ya da geleceğe giden kişi maddeleri hissedemiyorken babasını öldürüp ruhunu nasıl buraya hapsedebilmişti? Kafese doğru yaklaşıp babasına seslendi ama adam Jason'un varlığından bir haber bağırmaya devam ediyordu. Jason babasının onu göremeyeceğini anlayınca daha fazla uğraşmaması gerektiğini düşünüp, ilk astral seyahata çıktığı geceye döndü. Yatakta boylu boyunca uzanmış, gözlerini kapatmış hareketsiz bir şekilde yatıyordu. Gözünü diğer tarafa çevirdiğinde annesini ruhunu bedeninin başında beklerken buldu. Gözlerine inanamıyordu. Jason ruhunu dışarı çıkardığında annesinin ruhu bedenine girdi, ama o zaman Jason bunu fark edememişti. Şimdi size de bu olaydan sonra korkunç da olsa olanları anlamıştı. Ruh uzaklaştıktan sonra annesinin ruhu içinde olan Jason'un bedeni uyanıp ayağa kalktı. Bu yüzden bedenini yatakta bulup içine tekrar girememişti. Her seferinde başka bir zamana atlayarak, önce Gory amcayı, Ian'a nasıl saldırdığını, sonra Emma'yı, sonra Patrick amcayı, sonra kendi kendini nasıl vurduğunu, Abbie'yi, babasını ve Rylee'i nasıl öldürdüğünü izledi. Bütün bunları o burada yokken kendi bedeni yapmıştı.
"Tanrım! Olanları anlatsam bana kim inanır ki?" Annesini bulmak zorundaydı, daha doğrusu kendini bulmak zorundaydı. Annesini durdurmalı, başka kimse ölmemeliydi. Sadece babasını öldürse yetmez miydi? Neden arkadaşlarını ve diğerlerini öldürmüştü ki? Annesini bedeninden nasıl çıkaracaktı, ya çıkmazsa sonsuza kadar böyle arafda mı kalacaktı? Karanlık gecede yükselip annesini aramak için yola çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAPSOLMUŞ RUHLAR
Mystery / ThrillerETRAFINIZDAKİ HERKESİ BİR BİR ÖLDÜRMEYE BAŞLAYAN VE ÖLDÜRDÜĞÜ HER KİŞİNİN ARKASINDAN BAZI NOTLAR BIRAKAN BİR KATİL DÜŞÜNÜN VE BU KATİL YAPTIKLARININ FARKINDA BİLE DEĞİL... GEÇMİŞLE GELECEK ARASINDA GEÇEN OLAYLAR SİLSİLESİNİN İÇİNDE DÜNYADAN DÜNYAY...