5. BÖLÜM

17 9 0
                                    


5. BÖLÜM

22 Ağustos 2007 01;45

Rylee arabasını Ian'ın evinin bahçesine park edip aşağıya indi. Hava normal bir yaz akşamına göre fazla soğuktu ve bir sonbahar havası hissettiriyordu. Evin önünde Noah'ın şahsi arabası dışında park edilmiş 4 polis arabası daha vardı. 3 polis arabaların bulunduğu yerde ayaküstü bir şeyler konuşuyorlardı. Noah'ın yardımcısı Simon Mcdonald Rylee'e doğru yaklaştı.

"Hey, merhaba."

"İyi geceler Simon. Neler olmuş burada böyle?"

"bu gece Gory Fox öldürülmüş. Ian gece dışarıdan eve döndüğünde kapının girişinde cesetle karşılaşmış, ve hemen 911' i aramış."

"Evet bu gece birlikteydik."

"Noah, Jason ve Ian içerideler, istersen seni yanlarına götürebilirim."

"Evet iyi olur Simon, teşekkürler."

""Simon'un arkasından etrafı izleyerek ilerlemeye başladı. Polis araçlarının ışıkları, telsiz sesleri, sessiz ve karanlık geceyi bilen tek şeydi. Rylee olanların ne kadar gerçek olduğunu henüz anlayabilmiş değildi. Uykusuzluk bedenini çoktan ele geçirmişti ve etrafında olup biten şeyleri algılamakta zorluk çekiyordu. Hatta buraya gelene kadar arabada tüm bu olanların kötü bir kabustan ibaret olmasını istiyordu, çaktırmadan kolunu çimdikledi ve uyanmayı bekledi , ama uyanmadı çünkü zaten uyanıktı. Rylee kendisini bir film sahnesinin içinde gibi hissediyordu. Tüm bu olanların gerçek mi yoksa şaka mı olduğunu anlamıyordu, fakat gördüğü ve duyduğu şeyler onu adım adım gerçekliğe itiyordu.

"Biliyor musun Rylee?" dedi Simon ve onu gerçek dünyaya döndürdü onu."

"Sürekli böyle olaylarla karşılaşıyoruz biliyorsun, ama bunlar tanıdığımız insanlar olduğunda iş biraz farklı bir hal alıyor. Haberi aldığımızda merkezde Noah'la beraber bakmamız gereken bir kaç dosya olduğu için Noah merkeze gelmişti ve inanmayacaksın ama, haber gelmeden bir kaç dakika önce Noah içinde kötü bir his olduğunu söylemişti. Gory amcayı hepimiz tanır ve severdik, inan bana çok üzüldüm, umarım sorumlularını bir an önce buluruz çünkü suratına bir yumruk çakmak için sabırsızlanıyorum."

"Tabi, tahmin edebiliyorum."

"Rylee!"

Ian, Jason ve Noah kapının önünde adli tıp fotoğrafçılarının işlerini bitirmelerini bekliyorlardı. Rylee sesin geldiği yöne doğru döndü onların da en az kendisini kadar yorgun ve inanmayan gözlerle baktıklarını görebiliyordu. Yanlarına gittiklerinde Noah Simon'a döndü.

"Etrafa baktınız mı, işe yarar herhangi bir şey var mı?"

"Ha yır efendim, evin çevresini yüz metreye kadar araştırdık ama hiç bir şey yok. Bir kaç dükkandan bulduğum güvenlik kameralarına baktım ama o saatlerde sokaklar bomboş görünüyor ama belki kameraların görmediği bir yer kullanmıştır diye düşünüyorum. Sanki elini kolunu sallayarak içeri girmiş, adamı öldürmüş ve tekrar hiçbir şey olmamış gibi geri dönmüş."

"İşimiz bu defa çok zor desene."

"Öyle görünüyor."

Bu sırada içerideki fotoğraflama ve delil toplama işleri bitmiş, görevliler evden çıkıyordu. Noah eve göz atmak için tekrar içeriye girmeden önce Ian'a dönüp,

"Ian ailenin yanına dön ve biraz dinlen, yarın sakin bir kafayla görüşürüz. Rylee Ian'a eşlik eder misin?"

"Tabi."

HAPSOLMUŞ RUHLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin