20. BÖLÜM

9 5 0
                                    


Saat gece yarısını geçtikten sonra kliniğin kapısından girip hızlıca danışmada uyuklayan kızın yanından geçti ve koridora yöneldi. 510 numaralı kapının önüne geldiğinde ne yaptığından oldukça emin olduğu belliydi. Kapıyı yavaşça açıp içeride uyuyan iki yaşlı adama baktı. Sol tarafta, pencere önünde yatanla işi yoktu. Şu anda sağ yatakta yatan Patrick Lovato'yu öldürecekti. Bir yılan gibi içeriye süzülüp kapıyı arkasından kilitledi. Çok kolay olacaktı, işini iyi yapıyordu. Elindeki eldivenleri işi bitene kadar çıkarmayacaktı. Yatağın yanında duran satranç tahtasına ve üzerindeki taşlara baktı, akşam Will Russsell'a yaptığı çoban matının izleri hala duruyordu. Anlaşılan bu akşam Will'in pek keyfi yoktu. Satranç tahtasının yanındaki sandalyenin üzerinden birazdan bu yaşlı adamın yüzüne bastırarak onu boğacağı yastığı sessizce aldı. Yüzüne batırmasıyla adamın kollarına sarılması, ayaklarıyla sağa sola savurması bir oldu. Bir dakikadan kısa bir sürede bütün bu karmaşa çaba biteceği için çok da umursamadı. Bir anda arkadan gelen sesle hafif irkilse de işini yapmaya devam etti.

"Sen kimsin, ne yapıyorsun?" Cevap vermeden yastığı çırpınan adamın yüzüne bastırmaya devam etti. 5 saniye sonra arkadan gelen saldırıyla öne doğru sendeledi ama düşmedi. Adam önüne geçip ay ışığının düştüğü yüzünü görünce şaşkınlıktan dona kaldığında Patrick çoktan ölmüştü.

"Sen."

"Merhaba Will."

"Sen olduğunu biliyordum, senin geleceğini biliyordum. Beni öldüreceksin değil mi?"

"Hayır, henüz seninle işim bitmedi."

"Bana ne yapacaksın?"


"Bugünlük hiç bir şey," belindeki silahı çıkarıp Will'in başına sert bir darbe indirdi. Will aldığı darbenin etkisiyle yere düşüp bayıldı. Bu da şu anlık onun buradan çıkması için yeterdi. Dışarıdan hiç ses gelmediğinden emin olduktan sonra yavaşça kilidi açıp dışarı çıktı. Hala koltuğunda uyuyan kızın önünden geçip rüzgarlı geceye adım attı. Derin bir nefes alıp bu güzel havanın tadını çıkararak ormana doğru yol almaya başladı. Gevşemiş ve rahatlamıştı. Tıpkı daha önce Gory ve Emma'da olduğu gibi iyi iş çıkarmıştı, çok rahat ve sakindi. Bu gece geride hiç parmak izi bırakmamış, ses yapmamış ve tabi ki görüntü kayıtlarını da yanına almıştı.

HAPSOLMUŞ RUHLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin