★
Nefes al.
Ver.
Arabanın arkasına sıkışmış öylece camdan Derini izliyordu genç adam.
Konuşmasını, hareketlerini, gülümseyişini, başka bir insana gülümsüyor olsa bile kendisine ne gibi hayaller kurdurduğunu düşünüyordu içten içe.
Bu bir suç muydu?
Onu her gördüğünde derince bir iç çekip nefes alıp vermeyi hatırlatıyordu kendine, bunu sık sık yapıyordu.
Nasıl olur da hayatında hiç ilgilenmediği bu normal hayatında üst düzey sıkıcı derecedeki baş belası kız yüzünden daha önce tanışmadıkları için neredeyse delirmek üzere olurdu?
Nefes al
Ver.
Üstelik onun olduğu ortamlarda korku içerisindeki küçük bir bebek gibi davranan bu hiçbir şeyden habersiz sorumsuzca hareketler yapan kızı neden takip ediyordu? İlacını içip içmediğini, karnındaki dikişlerin iyileşip iyileşmediğini öğrenmek için kendini neden yiyip bitiriyordu?
Arabaların hemen ortasında kaldırıma oturup elindeki çiçek buketini kucağında tutmaya devam etmişti genç adam.
Nasıl verebilirdi ona bu çiçeği? Kendine büyük bir küfür mırıldanmıştı, karşıdaki kızın onu hayatı boyunca hiç düşmediği bu duyguya düşürebilecek kadar büyük bir etkisi olmuştu üzerinde.
Anı anına tutmayan biriyken şimdi utanabiliyordu, keyfine göre hareket eden adam şimdi bir sonraki hamlesini onun için düşünüyordu.
Birini sevebiliyor olmanın verdiği ince mutluluk vardı üzerinde, küçük bir çocuk gibi sevinmek istiyordu, annesi ve kız kardeşi dışında birini tıpkı onların yerine koyabilecek kadar çok sevebiliyordu evet.
İleride hayatının tamamını onunla kaplamak istediği kız ile arasında uçsuz bucaksız bir yükseklik vardı.
O gökyüzünde etrafına neşe saçan parlak bir yıldızdı.
Genç adam ise yer altına korku salan karanlık bir gölge.
Gece, Gece olmayı hiç sevmiyordu.
Onunla kafesinde tanışıp öyle kalmayı tercih ederken yer altındaki Geceyle tanıştırmıştı birden bire, şimdi ise bambaşka bir hayat istiyordu aralarında, yer altına girmesini yasaklamıştı Gece, çünkü onunla yer üstünde kalmak istiyordu ölene dek.
Nefes al.
Ver.
Dizlerini kendine doğru çekmek için çiçeği yavaşça yere bırakmış ve dizlerine dayadığı dirsekleriyle çenesini ellerine koyup Derini izlemeye devam etmişti uzunca bir süre.
Onun için iyi biri olabilir miydi? Ona kötü gözükecek bile olsa onun iyiliği için çabalayabilirdi belki?
Camdan bir o tarafa bir bu tarafa koşup duran garson kıza bakmış ve yavaşça çiçeği ellerine alıp mavi ve mor karışımı bir rengi olan beni unutma çiçeğine bakmıştı gülümseyerek, ne manidardı...
Derini Ellinorun evine götürdükten sonra arabada yer altına götürmek için yola çıktıklarında araştırdığı sosyal medyalarında defalarca bu çiçeği elinde tutarken gördüğü resimlerden öğrenmişti bu çiçeği sadece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yer Altı Çöplüğü
RomanceYerdeki gölge kadar yakın aslında bir o kadar da ulaşması imkansız. Güvenmek için bir sebep. Kararmaya yüz tutmuş bir kalpte minik bir aydınlık. Sessizce atılan bir çığlık. "Ne olursa olsun hayatta kal." Sessizce fısıldayışı korkumdan içimdeki bütün...