16.KIRMIZI IŞIK VE ALTINDAKİLER

1.3K 43 0
                                    

Selaaammmlarrr :)))

Bölümü sevdiğiniz taktirde oylamayı ve paragraf aralarına yorum yapmayı lütfen unutmayın :(

O zaman Bol keyifli okumalar!! <33

Rei 6 - Yıldızlardan Düşemem



 Şimdi ölemezdim, üstünde bulunduğum yıldızlardan da düşemezdim.

Toparlanabilmek için kendime imkan tanımamıştım, daha ben kendime imkan tanımazken kimin yardım etmesini bekleyebilirdim ki?

"Çeksene!" Gözlerimi kısıp kulaklarıma dolan seslerle yavaş yavaş kendime geliyordum, ayaklarımda hissettiğim ağrı başıma kadar vuruyordu gözlerimi daha çok kısıp elimi başıma götürüp bastırmıştım hızla, yavaşça gözlerimi açtığımda tepemdeki tavan kayıyordu gözlerimin önünden arkaya doğru, başımın dönmesinden miydi? Yoksa tavan gerçekten mi kayıyordu?

"Benim de insan üstü güçlerim yok ya kızım, yoruldum da yoruldum." Gözlerimi sımsıkı kapatıp gelen sesleri ayırt etmeye çalışıyordum, bütün sesler kulağımda cızırtı yaparken kafamdaki çığır aşan ağrıyla başa çıkamıyordum, bayıldıktan sonra neler yaşadığımı hatırlamaya çalışmak hafızamı daha fazla kaybetmeme neden oluyordu.

"Beceriksiz doğdun beceriksiz öleceksin ver şunu!" Tekrar gözlerimi araladığımda tavan hala gözlerimden kayıp gidiyordu, benim sadece başım dönmüyordu.

Ben ayaklarımdan yerde sürükleniyordum!

Gözlerim sonuna kadar açıldığında sızlayan ayaklarımı kendime doğru çekiştirmeye başladığımda ayaklarımın ucundaki iki kişi hızla bana dönmüşlerdi.

"Uyanmış!" İki şaşkın göz bana döndüğünde çırpınmayı kesmiş ve ikisine aynı şaşkınlıkla bakmıştım.

"Siz kimsiniz ve beni neden sürüklüyorsunuz?!" İkisi de birbirine şaşkınlıkla baktığında hala yukarıda olan ve üste kaldırdıkları ipi ayağımı yere çarparak bırakmışlardı, altıma serdikleri muşamba sürtünmeden yırtılmış ve paramparça olmuştu, belime yaralar açmış olduğunu hissedebiliyordum.

"Eee-" İkisi de birbirlerine bakmaya devam ederken bana dönmüşlerdi, başımdaki ağrıdan ellerimi başıma götürüp birkaç kez vurmuştum beynimde durmak bilmeyen sızıya yardımcı olması umuduyla. "Kusura bakma seni arabada bayıltmak durumunda kaldık." Gözlerimi hızla saniyesinde açıp ayaklarımın bağlı olmasını unutup kalkmaya çalışmış ve başaramamıştım, karşımda biri kız biri erkek iki kişi duruyordu.

Erkek olan hızla kollarımdan tutup ayağa kalkmama yardımcı olunca iki ayağım birbirine bağlı penguen gibi durmuştum, elimi belime koyduğumda sızlayan yerlerin sadece kollarımda bacaklarımda ve ayaklarımda değil tamamen bütün bir vücudumda olduğunu fark ettiğimde çığlık atmama ramak kalmıştı.

"İyi misin?" Kapattığım gözlerimi öfkeyle açıp karşımdakilere bakmıştım, yaşadıklarım gözlerimin önünden akıp giderken, kaçtığım kişileri, kovalanmamı, ayağıma dolanan ipi ve bütün bir yol boyunca sürüklenip arabaya alınmamı hatırlamıştım.

"Beni saatlerce yerde sürükleyip cevabını bildiğin bir soruyu neden soruyorsun?!" Sertçe bağırdığımda erkek olanı dudakları birbirine bastırıp kafasını sallamıştı, sinirlerime hakim olamıyordum.

"Haklısın, yardımcı olmak istemiştik." Kaşlarımı çatıp ikisine de sinirle bakmaya başlamıştım, önce yavaşça yere eğilip ayağıma bağladıkları ipi çıkarmaya çalışmıştım ama öyle bir bağlamışlardı ki, gemici düğümünü hayatımda hiç görmemiştim ama düğümün bu olduğuna yemin edebilirdim, ben çözmeye uğraşırken kız hızla ayağımdaki ipleri elindeki bıçakla çekip koparmıştı.

Yer Altı ÇöplüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin