Hepinizz yenidenn hoş geldiniizzz sevgili okuyucularımm <33 Bölümü oylamayı ve sevdiğiniz paragraf aralarına yorum bırakmayı ihmal etmeyin...
Sizinle biraz dertleşelim mi nasılsınız?
Sağ olun dertleştiğiniz için kdldsfmslsdfş :))
Arctic Monkeys - I Wanna Be Yours
Keyifli okumalar...
...
"Hedef saat on iki yönünde."
Elimi tetikten uzaklaştırırken karşı terasta gözlerimin önüne sunulan iğrenç korku filmini seyrediyordum, hayatım boyunca hiç korku filmi seyretmemiştim çünkü zaten içinde yaşamaktan o aksiyon isteğini fazlasıyla karşılıyordum.
"Götüm dondu götüm!" Akının son isyanına artık kendimi tutamayıp güldüğümde daha da fazla sinirlenmişti.
"Akın bey kusura bakmayın efendim tam rezervasyon yaptıracaktım ki bütün masaları bu it herif! Her neyse işte masaları tek tek ayırtmış, içeri girmesini bilirdim de böyle daha zevk veriyor..." Dilimi damağıma vurarak söyleyeceklerimden cayarken karşı terastaki restorandın cam tarafında oturan Derine ve doktora bakıyordum yüksek bir kıskançlıkla ve hayatımda ilk kez birini bu denli kıskanmanın nasıl hissettirdiğine şahit oluyordum.
Saçlarımın diplerine kadar kaşınıyordu bütün bedenim, suratım gülümsüyordu şaka yapabiliyordum ama içimdeki çığlık beni ele veriyordu.
"Bütün restorandı kapamış bide davar oğlu davar bu mudur romantizm? Bu mudur yani?" Onur diğer yanımda otururken konuşmuştu, onun yanında Emir de aşağı doğru sallandırdığı ayaklarıyla kahkahalarla dinliyordu.
Soğuktan akan burnumu çekerken Emir hızla ayaklanmış ve ayağıyla yerde yüz üstü uzanmış ve keskin nişancı silahın dürbünüyle karşı terası seyreden beni dürtmüştü.
"Sıkılmadın mı?" Kafamı yukarı doğru kaldırıp suratına oyuncağı çalınmış bir çocuk gibi küskünce baktığımda tekrar gülmüştü. "Eve gitmelerini beklemeyeceksin umarım?" Nefesimi öfkeyle vererek keskin nişancıya lazeri takmıştım.
"Ne var bu herifte?!" Sinirle içime içime söylenirken birkaç saniye içinde suratı bana dönük olan herifin tam alnının ortasında beliren yeşil lazeri Derinin görmesini ve endişeyle ağzını kapatarak ayağa kalkmasını seyretmiştim keyifle. "Birazcık sağa kayar mısın çakma hacker?" Bir anda hızla arkasını dönmüş ve öylece lazerin geldiği tarafa bakmıştı, Akın yanımda gülerek el sallıyordu, bizi göremeyeceği bir uzaklıkta ama bir gölge kadar yakınındaydım.
Derinin korkmadan hemen önünden çekilmemesi sinirlerimi tepeme çıkarırken yemek masalarına tek el ateş ettiğimde doktor hızlı bir hareketle Derinin kafasını kolları altına almış ve onu eğerek terasın kapısına koşturmuştu. "Derini koruyor adam, adam Derini koruyor!" Sinirle kafamı kaldırıp yerde oturur pozisyon aldığımda öfkeyle keskin nişancıyı söküp çantasına koymaya başlamıştım.
"Sizce de bir doktora göre fazla bize benzemiyor mu? Hangi doktor çevresinde silahlı adamlarla gezer?" Emir tepede elleri cebinde karşı taraftaki kaosu izlerken iç çekmişti Akının söylediklerine.
"Sen olsan hayatı hakkında hiçbir şeyi hatırlamayan bir kıza iyi davranıp ona ev alarak ne yapmayı planlardın?" Gözlerimi öfkeyle devirirken arkama dönüp ona doğru bakmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yer Altı Çöplüğü
Roman d'amourYerdeki gölge kadar yakın aslında bir o kadar da ulaşması imkansız. Güvenmek için bir sebep. Kararmaya yüz tutmuş bir kalpte minik bir aydınlık. Sessizce atılan bir çığlık. "Ne olursa olsun hayatta kal." Sessizce fısıldayışı korkumdan içimdeki bütün...