GİRİŞ

3K 65 20
                                    

Başlarsanız tarihi buraya bırakır mısınız?

Kitapta oldukça uç sahneler, kan, şiddet, argo, olacaktır eğer rahatsız olursanız lütfen şimdiden kapatabilirsiniz.

Ben kurguyu kendi kafamdan tasarladım umarım gerçekten seversiniz :)

Yüzyüzeyken Konuşuruz- Ölsem yeridir

Keyifli okumalar!



Hiç iyilik yaptığınızı sanarken aslında hayatınızın en büyük yanlışını yaptığınız oldu mu?

Oysa belki bende herhangi birinizin yapmak istediğiniz gibi sadece iyilik yapmak istemiştim.

Yaptığım iyilik beni bilinmezliklerin içerisine, en derinlerine çekiyordu usul usulca, bu hayatta başarabildiğim sayılı şeylerden biri de buydu adımın hakkını vermiştim şimdi sevinmeliydim işte, annem "sen hiçbir haltı beceremezsin" derdi hep ama becermiştim şimdi anne.

Belki kalbim durur ve bu başı sonu bitmeyen acılarım son bulurdu, yada yaşar her gün kendi kendimi yavaş yavaş yaşarken öldürmeye devam ederdim.

Ama şimdi yaşamaya hiç tutunmadığım kadar tutunmaya çalışıyordum arsızca, fakat karnımda bilmediğim sayıdaki deliklerden akan sıcak kan, havanın sıcaklığına inat vücudumu buz kestirmiş ve tutunduğum bütün umut dallarını teker teker kırmaya yemin etmiş gibiydi.

Nemli ve buğulu gözlerimi kapatıp uyumaya ihtiyacım vardı sonsuza kadar uyumaya, bildiklerimi ve bilmediklerimi unutmaya sonsuza kadar yok olmaya ihtiyacım vardı, aynı zamanda var olmaya ama var olmak için bir sebebimin olmasına.

Ölüm kelimesi herkesin ağzında kolaydı, ölmeyi denemediğimden değil beceremediğimden hayattaydım ben, ama şimdi iliklerime kadar korkuyordum ölmekten koskoca bir çöp yığınının kenarında ölü bulunmaktan, en acısı da hiç bulunamamaktan.

Kim hak ederdi böyle ölmeyi? Çöplerin arasında, önce tecavüz edilmeye çalışılmış karşı koyduğunda ise canice defalarca karnından bıçaklanmış ve bir araba ile çöplerin içine atılmış hatta fark edilmesin diye ise üstüne bir yığın çöp fırlatılmış...

Belki kimsesiz değildim evet bir babam olmasa bile şimdi nerde olduğunu, bilmem kaçıncı tatilde olduğunu bilmediğim bir annem vardı ama ben her şeye rağmen kimsesiz ölecektim bu gecenin derin karanlığında şimdi.

"Ssa-kın u-uyu-ma." Kurumuş dudaklarımdan dökülen sözcükler ve bunun için derin bir nefes almak zorunda kalmam delik deşik karnımı hiç acıtmadığı kadar acıtmıştı.

Gözlerimi bu sefer her şeye rağmen açık tutmam mümkün müydü?

Ölmeyi her şeye rağmen isterken bile mi?

Evet ölmeyi her şeyden çok isterken bile, çünkü şimdi yaşamak için hayata sımsıkı tutunan onca insandan utanıyordum artık, birileri bir yerde her şeye rağmen yaşamak için çabalıyor hatta belki çabaları fayda bile etmiyordu, ama ölüm benim için hiçbir zaman bir zorunluluk bile değilken kurtuluşum için ölümü seçmiştim aslında en kolay kaçış yolunu aramıştım.

Ölmek kolay mıydı ki?

Değildi, bazı şeylerin değeri kaybedilmeden anlaşılmıyordu işte, bende yaşamanın, doya doya nefes almanın, sokakta bir kedi, köpek sevmenin, yağan yağmurda yürürken müzik dinlemenin, hiç kimseyi umursamadan, insanların senin hakkında ne düşündüğünü önemsemeden birilerine ihtiyaç duymadan sadece kendi kendini mutlu etmenin, oturup bir kafede en sevdiğin pastayı yemenin, yüzlerce defa okuduğun her satırını ezbere bildiğin bir kitabı açıp kusana kadar tekrar tekrar okumanın değerini yaşarken hiç bilememiştim, şimdi o çok beklediğim ölümün kollarındayken bilsem ne değişirdi ki hayatımda?

Gözlerim beynimin verdiği uyarıları dikkate almıyorken elimden bir şey gelmiyordu artık, üstüme attıkları çöpler ağırlık yapıyordu, yarama baskı uyguladığından, kan kaybından ölümüm hızlı ve gözlerimi kapadıktan sonra da sonsuza kadar acısız olacaktı şimdi.

Bilincim yerini hem tatlı hem acı bir uykuya bırakırken duyduğum tek şey yüksek bir motor sesinden başka bir şey değildi.

Gözlerimden bir damla yaş akıp gitmişti son nefesimi verirken, sonrası benim için artık koca bir boşluktu.






Şimdi diyeceksiniz sen salak mısın bir hikaye bitmeden bir diğerine başladın?

Çok haklısınız ldfmsldmsdmf 

Ama valla bak world dosyamda ilk 12 bölüm yazılmıştı sonra bıraktım şimdi de düzenleyip buraya atıyorum belki okuyup beğenen olur diye çünkü neden olmasın bebeklerim :D

Yer Altı ÇöplüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin