11💕

479 13 0
                                    

POV Robbie

Het is ochtend, en ik heb een goeie kater. Ik stap uit bed en kleed me om. Ik loop naar beneden om een glas water te pakken. Als ik de woonkamer inloop zie ik Luna niet liggen. Huh! Waar is ze?! Ik kijk bij de wc maar daar is ze ook niet. Shit. Ik loop naar Raoul zijn kamer en maak hem wakker. "Waar is Luna?!" Raoul schrikt wakker en kijkt me aan. "Hoe bedoel je?! Ligt ze niet in de woonkamer?!" "Nee!" "Oke ehh, waar kan ze zijn?! Heb je al bij Matthy gekeken?!" Vraagt Raoul. "Hoezo bij Matthy?" "Nou die twee vinden elkaar volgens mij leuk. Dus het zou me niks verbazen als ze bij elkaar liggen." Zegt Raoul. "Oja tuurlijk. Daar had ik helemaal niet bij nagedacht." Raoul stapt uit bed en we lopen stilletjes naar Matthy zijn kamer. We doen zijn deur voorzichtig open en we zien Matthy en Luna slapend in elkaars armen liggen. "Kjoet." Zeg ik zachtjes. We doen de deur weer dicht. "Nou dat mysterie is ook opgelost." Zeg ik zachtjes. "Ik denk dat dat nog wel wat gaat worden." Zegt Raoul. "Ik weet het bijna zeker!" Zeg ik en ik kijk Raoul met een glimlach aan.

POV Matthy

Ik word wakker en Luna ligt met haar hoofd op mijn borst rustig te slapen. Ik ga met mijn hand door haar haar heen. Wat is ze mooi als ze slaapt. Ik voel over vlinders in mijn buik. Ik had haar gevraagd om vandaag samen een serie of film te kijken, maar ze was dronken. Ik hoop dat ze het nog weet. Ik haal diep adem. Ik ben echt verliefd op haar, wat moet ik nu doen?

POV Luna

Ik word wakker, ik voel Matthy in mijn haar kriebelen. Ik hou hem stevig vast. "Goeiemorgen slaapkopje." Zegt hij. Ik kijk hem aan en glimlach. "Goeiemorgen." Ik denk aan gister en wat er allemaal is gebeurd. Ik ga rechtop zitten en kijk op mijn telefoon. "En?" Vraagt Matthy. Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd. "Ze appen je vast snel." Zegt Matthy. Ik kijk hem sip aan en knik. Ik ga weer tegen hem aan liggen. "Gingen wij vandaag niet samen een serie of film kijken?" Zeg ik. Ik voel een glimlach op mijn gezicht verschijnen. "Ik was bijna bang dat je het was vergeten." Zegt Matthy. Ik kijk hem aan. "Dat vergeet ik echt niet hoor!" Hij kijkt me met een opgeluchte glimlach aan. "Zullen we maar uit bed gaan?" Vraag ik. Matthy knikt.

Ik pak een grijze joggingbroek en een oversized wit T-shirt. Ik loop naar de badkamer en kleed me om. Ik knoop het shirt bij mijn rug op. Ik borstel mijn haar en doe een staart in. Ik was mijn gezicht en loop weer naar Matthy. Hij doet net een shirt aan. Jezus wat een lichaam. Ik kijk hem aan. "Staren is onbeleefd he." Zegt hij lachend. Ik draai me van hem weg en voel dat ik moet blozen. Hij komt achter me staan en geeft me een knuffel. Ik voel de vlinders in mijn buik tekeer gaan. "Zullen we?" Vraagt Matthy. Ik knik en we lopen samen naar de woonkamer.

"Goeiemorgen tortelduifjes!" Zegt Robbie. Hij kijkt ons met een grijns aan. "Dus het was gezellig vannacht?" Vraagt Raoul. "Ik zat niet zo lekker in mijn vel, en Matthy stelde voor dat ik bij hem kon liggen." Zeg ik. "Jaja, dat zou ik ook zeggen." Zegt Raoul. Ik kijk hem met een glimlach aan. Matthy gaat bij Robbie op de bank zitten, en ik loop naar de keuken. "Vertel me alles!" Zegt Raoul zachtjes tegen me. "Ik heb bij hem geslapen!" Zeg ik fluistert schreeuwend. "Ja dat zagen Robbie en ik al. We waren je kwijt en toen zagen we je tegen hem aan liggen in zijn bed. Het zag er heel schattig uit hoor." Zegt Raoul met een glimlach. "Jullie hebben ons gezien?!" "Ja! En ik denk dat Mat zijn gevoel voor jou wederzijds is hoor!" Ik kijk hem met een glimlach aan en ik voel dat ik weer begin te blozen. "Ik ga vandaag met hem een serie kijken." "Oke ik weet het nu zeker, hij vind je leuk!" Zegt Raoul enthousiast. Raoul geeft me van blijdschap een knuffel. Ik moet lachen en kijk Raoul aan. "Houd me op de hoogte ja?!" Zegt Raoul. Ik knik. Ik pak een glas water en ga bij Robbie en Matthy op de bank zitten.

Het is nu 12 uur, en de andere jongens zitten inmiddels ook beneden. "Hebben we nog plannen voor vandaag?" Vraagt Milo. Raoul kijkt me met een glimlach aan. Ik kijk naar Matthy en hij kijkt mij ook aan. Moet ik het zeggen? "Mat en Loen hebben wel plannen!" Zegt Raoul plagend. Matthy moet lachen. "Hoezo?!" Vraagt Koen enthousiast. "We gaan samen een film of serie kijken." Zeg ik. Koen, Robbie en Milo kijken me met grote ogen aan. "Eindelijk!" Zegt Koen. Ik moet lachen. "Nou dan laten we de tortelduifjes vandaag wel met rust!" Zegt Milo. Matthy moet lachen. Ik kijk hem aan en glimlach naar hem, hij glimlacht terug. "Niet te hard neuken he. Ik hoef niet mee te genieten." Zegt Robbie. Matthy geeft hem een stoot. "Au!" Schreeuwt Robbie. Ik moet lachen.

We zitten aan de eettafel te ontbijten. Ik heb yoghurt met wat fruit gepakt, en eet het rustig op. De jongens hebben het over nieuwe video ideeën. "Heb jij nog een idee Loen?" Vraagt Raoul. "Ehhh. 10 vs 1000 euro overnachting?" "Jaa dat is leuk!" Zegt Milo. De rest stemt ook in. "Als jullie het goed vinden, wil ik het wel regelen. Dan weten jullie niet wat de opties zijn en wat jullie gaan doen enzo." "Jaa dat is echt een goed idee!" Zegt Matthy enthousiast. "Top! Is dat geregeld!" Zegt Milo. "Oja Loen. Ik vroeg me af of je mee wilde doen met een koken met Roelie video?" Vraagt Raoul aan me. "Ja is goed! Wanneer?" "Ergens vandaag? Wanneer je niet met Mat in bed ligt." Ik moet lachen en voel dat ik moet blozen. Ik kijk Matthy aan en zie hem ook blozen. "Is goed." Zeg ik tegen Raoul.

Waar ben ik in beland?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu